{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.361 visninger | Oprettet:

hjælp til pasningsvejledninger div. smådyr {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder i en dyrehandel, og synes jeg mangler noget viden omkring de fleste af de mindre dyr som vi sælger, da jeg gerne vil give nye ejere den bedste start på det at have dyr.

Derfor vil jeg gerne bede om hjælp til dette, og har nogle spørgsmål som alle, som ved den mindste smule er meget velkomne til at svare på:

*dyr
*bur størrelse/type
*foder, hvilken slags, hvad må de få/ikke få af fx grønt grene.
*aktivering
*levealder, kønsmodning, tages fra forældre, kuldstørrelse.
*Er de sociale eller ej? altså er det bedst at have flere sammen, eller vil dyret helst være alene?
*fordele/ulemper
*typiske sygdomme
*hvad laver man typisk med dette dyr? (for eksempel når der står nogle der står og overvejer om de skal have en hamster, en kanin eller et marsvin, så skulle jeg gerne hjælpe med at finde dét der passer bedst til hvad den kommende ejer kunne tænke sig at lave med dyret)
*andet (er der nogle guldkorn, som jeg ikke lige har tænkt på at spørge om, men som ville være godt at vide).

af dyr kan der som eksempel nævnes: marsvin, kaniner, dværghamster/roboski hamster, guldhamster, pigmus, chinchilla, rotter, mus...andre ideer?

Jeg havde overvejet at lave en tråd for hvert dyr, men syntes det blev for stort og uoverskueligt.
Men skriv løs, jeg skriver nok og spørger ind til noget, hvis der er noget jeg ikke forstår smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til pasningsvejledninger div. smådyr
Kommentér på:
hjælp til pasningsvejledninger div. smådyr

Annonce