{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.304 visninger | Oprettet:

Bange kanin {{forumTopicSubject}}

Min hun kanin, er en rigtig dejlig lille kanin. Hun er ret nysgerrig og glad for selvskab. Men hun er meget bange for mig stadig. Har haft hende siden marts. Før jeg fik hende har hun haft en del hjem (ved ikke hvor mange) Og det har gjort at hun er meget utryk. Hver gang der sker noget nyt bliver hun meget bange, og kryper op i et hjørne af hendes bur. Kan jeg på nogen måde afhjælpe dette, eller er det forsent. Hun er 2 år nu?

Hun vil godt jeg røre hende inde i buret, og er på ingen måde aggresiv. Men hun er ikke glad for at blive taget op, men det er dog blevet bedre.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bange kanin
  • #1   27. sep 2011 Jeg havde et han marsvin der havde været misrøgtet som unge, inden jeg fik ham (jeg tror han har været købt til et barn der har tabt interessen og som har drillet ham). han blev kastreret og fik nogle komplikationer som gjorde at jeg sad med ham i flere timer hver dag og bare så tv. Det hjalp meget i forhold til det at være oppe, for han lærte at det ikke var farligt, og slappede af.
    Og så er jeg af den holdning at mine dyr skal opleve lidt forskelleligt, netop for at de ved at tingene ikke er farlige. eks, har de tit ikke noget hus at gemme sig i (mest i starten, for at kunne opdage at de ikke behøver at gemme sig). jeg tager dem med på toilettet, eller på armen når jeg går tur, hiver dem med ind i sengen og ligger og hygger med dem der. og ja, de er bange til at starte på (og overvågne når vi er ude, det er klart), men det gør også at de er blevet mere rolige, da der ikke dukker så mange nye uvante og potentielle farlige ting op.

    og så snakker jeg tit kort med dem, når jeg går forbi buret, uden at tage dem op. og fodring af godbidder, sker tit af min hånd (også nede i buret) og ISÆR hvis de er usikre smiley for så forbinder de hånden i buret som noget godt.

    beklager mit meget lange indlæg, jeg kan være svær at stoppe når jeg får "talt" mig varm ^^


  • #2   27. sep 2011 Tak for jeres svar:) jeg tager hende ikke i nakke skindet som man rigtig skal, da hun er en meget lille kanin. Men tager hånden ind under hende og holder hånden på ryggen af hende. Og søger for ikke at stå hen over hendes bur.

Kommentér på:
Bange kanin

Annonce