{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

velkommen til Lone og Thorkild {{forumTopicSubject}}

Jeg har hentet mig disse to de er 6 mdr og er søskende en han og en hun de er blevet skilt af men har gået sammen ind til de kom hjem nu er det bare sådan at det nogle år siden jeg har haft kanin så alle råd og tips kunne være dejligt 😆 jeg har skilt dem ad men de står ved siden af hinanden vil det stresse eller hvordan skal jeg gøre det?🙈😉


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  velkommen til Lone og Thorkild
  • #1   13. sep 2019 Hvis de begge er neutraliseret kan de sagtens gå sammen og hvis de ikke er så skal de skilles ad da de kan finde på at parre hinanden eller de slås smiley smiley

  • #2   13. sep 2019 De er ikke neutraliseret derfor er de blevet skilt af men vil det stresse hannen for meget at hun står lige ved siden af?

  • #3   13. sep 2019 Jeg ville nok få dem begge to neutraliseret da de begge kan blive meget stresset endda blive aggressive da de er meget hormonelle

  • #4   14. sep 2019 De kommer meget an på den individuelle kanin. Nogle hankaniner kan sagtens tåle at gå op og ned af hunner, hvor det stresser andre ekstremt. Og det samme med hunnerne. Obsever dine kaniner, og se hvad der passer jer bedst smiley
    Held og lykke med kaninungerne!


  • #5   14. sep 2019 Hvis de har gået sammen indtil de er 6 mdr. er der en vis risiko for hunnen er med unger. Er det en lille race bliver de kønsmodne fra omkring 4 mdr.
    En hun kanin er drægtig i ca. 31 +/- et par dage.
    Hun kaninen kan parres igen få minutter efter hun har født, så hun kan få næste kuld 31 dage efter det første. Derfor er det vigtig de holdes adskilt, til de er neutraliseret.


Kommentér på:
velkommen til Lone og Thorkild

Annonce