{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
769 visninger | Oprettet:

Hvad er det for noget? {{forumTopicSubject}}

Kan i hjælpe mig? Jeg er ung men ved da meget om marsvin.. Hvad er det der er galt med mit hanmarsvin.. Omkring hans "Numsehul" er der oppustet (Syntes jeg) Og der er en masse grøn snask inde i hans "Numsehul". I går nok og tænker nu.. Hvorfor pokker går hun og kigger på sådan noget.. Jo men det startede med at min lillesøster som bor hos min far (Min mor og far er skilt) fik et hanmarsvin.. Og den havde sådan noget lignene.. Det var bare værre.. Der for gik jeg hjem og tjekkede det ved mit hanmarsvin.. Og han er også begyndt at have det. Hvad er det og hvad skal jeg gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det for noget?
  • #1   10. sep 2011 Har ikke så meget forstand på hanmarsvin, men erhm, er det ikke bare kuglerne du kan se der hvor han er oppustet? og det 'beskidte' kan han ikke bare lige have skidt?

  • #2   10. sep 2011 Det ligner "Tyndskid" og så stinker det!

  • #3   11. sep 2011 har du mulighed for at tage et billede og lægge det op? det vil gøre det en hel del nemmere at hjælpe dig.

    Det oppustede, er det på hver side af hullet? og føles det lidt hårdt, det der er derinde?
    Hvis det gør, så vil jeg mene at det er hans sten, som du har opdaget.

    Hvordan ser hans lorte ud? er de fine og normalt formede eller?
    Mine marsvin har også tit snask inde i endetarmsåbningen, men det er normalt lyst, og jeg er ret sikker på at det kommer af blandt andet spåner.


  • #4   11. sep 2011 Det kunne godt lyde som om det bare er det som du mener.. smiley Hans lorte er helt almindelige og ja han går på spåner.. Og så er det "blødt" men en af mine venners marsvin har det også så det gør mig lidt mindre bekymret:-) Jeg har dsv. ikke mulighed for at tage et billede..

  • #5   13. sep 2011 HVis lortene er fine og hans spiser som han skal og ellers ikke virker som om at han har det dårligt, så er jeg sikker på at det bare er det. hvis det er grønt kan det jo være rester af hø, græs eller andet lignende.
    og buler er helt naturlige ^^ I hvert fald hvis det er ligesom disse:

    http://gnavergalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=7184

    jeg har ikke kunnet finde det billede, én havde lagt op af det herinde på forum/fotoalbum, så du må nøjes med en halvdårlig film smiley billedet var ellers rigtigt godt


  • #6   14. sep 2011 Ja det er lige sådan det ser ud:-)

Kommentér på:
Hvad er det for noget?

Annonce