{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun bider (marsvin)
  • #1   9. sep 2011 Du gør et eller andet hun ikke gider. Kæler hende et sted hun er kilden fx eller også er hun et af de marsvin der slet ikke vil kæle.
    Men ! Hun er altså kun en bitte baby og de kan godt have svært ved at styre sig men det kan ændre sig med alderen. Hun kan sagtens vokse sig fra det og blive en dejlig pige.


  • #2   9. sep 2011 Det håber jeg da. Men det hammer svært at få hende op, og gøre hende tam, når hun bider med det samme. Og så gider man bare ikke rigtig. For Det gør seriøst ondt.hun bider virkelig til.

  • #3   9. sep 2011 De unge marsvin har det med at smage på og nappe i forskellige nye ting. Og ja det kan gøre ondt. Men den gør det jo ikke være at være ond/uartig. Det er stadig en baby så den så den skal lige "igang". Ved at nappe i forskellige ting lærer den at kende sine omgivelser hvilket jo er vigtigt. For da den er et byttedyr skal den kende og blive tryg ved sine omgivelser.

    Da marsvin (og andre gnavere) har meget skarpe og stærke tænder (set i forhold til deres størrelse) vil den sansynligvis have bidt hul i din hud hvis den mente biddet som et rigtigt bid.


  • #4   9. sep 2011 Anna-jeg siger det samme som CS. Og ja jeg ved godt de kan bide hårdt. Det gør helt vildt nas. De der små skarpe babybisser....ouch.

  • #5   10. sep 2011 Hun bider også til. Men okay. Håber det går væk med tiden (: tak for svar

  • #6   10. sep 2011 Mske hun bare ikke gider kæles for. Jeg har en som aldrig har været og aldrig bliver kælegris, så hun håndteres kun i forbindelse med burskift og negleklip

Kommentér på:
Hun bider (marsvin)

Annonce