{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.602 visninger | Oprettet:

Anna Maria M J
Anna Maria M J
Tilmeldt:
26. aug 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 7

Kanin og regnvejr/sne {{forumTopicSubject}}

hej jeg har lige et spørgsmål om kaniner,

1: er det ok for kaniner at gå ude i regnvejr?

2: skal man tage sin kanin ind når det er snestorm?

jeg ved godt at kaniner er natur dyr og klarer sig fint ude i naturen, men jeg tænker lige på at når man har dem i et bur, så er det jo ikke det samme som når de lever ude i naturen.

3: hvad er meget viktigt når viteren kommer( altså er der noget ekstra man skal være opmerksom på at have i buret) eller holder den varmen selv???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kanin og regnvejr/sne
  • #1   2. sep 2011 Lytter lige med, jeg har en kanin gående ude i et kaninbur, som er sådan et græsningsbur, han har sådan så håb kan gå ind i den ene ende af buret, og det er lavet ud af træ og et tæt, og så er det nogle cm. Oppe over jorden, også har han jo godt med halm, ville han kunne gå der hele året ? Er nogle gange i tvivl, gør tit når det regner så bliver han bare siddene ude selvom han kan gå ind ?

  • #2   2. sep 2011 jeg har to bure, et der er nede på jorden, med et hus som er ca10 cm op fra jorden(kun selve huset), så har jeg et større som er løbegård og har et hus ovenpå, med en rampe at gå opp, og en lille gård ovenpå som kaninen kan gå ud.. jeg tænker mere over det som står nede på jorden når der vil komme sne, så tror jeg man bliver nødt til at grave sneen vek hver dag eller noget lignende. håber jeg ikke vrøvler alt for meget smiley

  • #3   2. sep 2011 Jeg forstod det godt, men jeg har lidt af det samme problem smiley har så et andet bur som står i udhuset smiley

  • #4   2. sep 2011 så håber vi bare at nogen kan komme med et godt nok svar til os to smiley

  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2010

    Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #5   3. sep 2011 Så længe dyret har mulighed for at gå ind i et isoleret rum / kasse med halm i kan den bo ude året rundt. - mine kommer ikke ind.

  • Chris M
    Chris M Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Svar: 1
    #6   19. nov 2013 hej. jeg har også en kanin. den har mulighed for at være bade inde og ude. men den bliver udenfor hele tiden.. kan den godt tåle dette eller skal jeg lukke den ind når det regner..? for det ser ikke ud til at den helt forstår idéen.. :s

Kommentér på:
Kanin og regnvejr/sne

Annonce