{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.604 visninger | Oprettet:

susanne j
susanne j
Følger: 1 Emner: 7 Svar: 7

Vedr. udekaniner {{forumTopicSubject}}

Har du udekaniner ?

Hvad gør du for at isolere buret mod frost og hvad med vanddunken, hvoordan holder man den fri for frost ?

Sætter du noget for tremmerne (plast el. lign)

Jeg ha sådan et 2 etagers bur til dem, og overvejer om jeg skal sætte noget plexiglas foran tremmerne på øverste etage, de har ellers et rum, der er helt afskærmet og så bliver fyldt med halm.

De har self. også en kaningård de bare kan gå ud i, bruger de den om vinteren ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vedr. udekaniner
  • #1   18. aug 2011 Mine kaniner står inde i et skur, så isolere ikke som sådan, fylder bare godt op med halm..
    Men man kan altid sætte flamingo eller det der isolerings fyld til huse. på siderne af buret..
    det med plexi glad er en god ide der skal bare stadig kunne komme luft ind til kaninen så det ikke bliver helt fugtigt derinde.. smiley

• #3   18. aug 2011 Min kanin står på altanen, og gør intet andet end at fylde godt op med halm i hans bur. Ellers nyder han sneen, og elsker at hoppe rundt i den.

Så længe de har et sted de kan søge hen hvis det sner kraftigt og der er masser af halm så skal det nok gå.

Mht. vand kan du anskaffe dig joker vandskåle. Det er nemt at få frossent vand ud. Og ellers bare hold øje når vandet begynder at fryse, og så skift det til noget nyt.
    (link fjernet)

• #4   18. aug 2011 Mine står ude, om vinteren rykker vi burene næsten helt hen til havedøren, så de kan få lidt varme derfra smiley ellers isolerer jeg godt med halm, de klarer sig fint så længe de står i læ smiley de er jo trods alt vant til at gå ude.

Mht. vandflasker har jeg dobbelt flasker, så jeg kan bytte den frosne ud morgen og aften smiley Ellers tager det kun et par minutter at få isen ud af flaskerne hvis de kommer ind under den varme hane.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #5   18. aug 2011 Mine bor på altanen, hvor de får halm i buret. Der er altid dækket af i den ene side, da de hverken skal have træk eller blive våde.

Vandet bliver skiftet mindst 2 gange dagligt, ellers hjælper sne en del, hvis man ikke kan tilbyde frisk vand hele tiden smiley

Kommentér på:
Vedr. udekaniner

Annonce