1.604 visninger
|
Oprettet:
Vedr. udekaniner {{forumTopicSubject}}
Har du udekaniner ?
Hvad gør du for at isolere buret mod frost og hvad med vanddunken, hvoordan holder man den fri for frost ?
Sætter du noget for tremmerne (plast el. lign)
Jeg ha sådan et 2 etagers bur til dem, og overvejer om jeg skal sætte noget plexiglas foran tremmerne på øverste etage, de har ellers et rum, der er helt afskærmet og så bliver fyldt med halm.
De har self. også en kaningård de bare kan gå ud i, bruger de den om vinteren ??
apr 2010
Følger: 43 Følgere: 111 Gnavere: 4 Svar: 539
Men man kan altid sætte flamingo eller det der isolerings fyld til huse. på siderne af buret..
det med plexi glad er en god ide der skal bare stadig kunne komme luft ind til kaninen så det ikke bliver helt fugtigt derinde..
apr 2010
Følger: 21 Følgere: 20 Gnavere: 3 Emner: 6 Svar: 48
Så længe de har et sted de kan søge hen hvis det sner kraftigt og der er masser af halm så skal det nok gå.
Mht. vand kan du anskaffe dig joker vandskåle. Det er nemt at få frossent vand ud. Og ellers bare hold øje når vandet begynder at fryse, og så skift det til noget nyt.
(link fjernet)
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
Mht. vandflasker har jeg dobbelt flasker, så jeg kan bytte den frosne ud morgen og aften
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Vandet bliver skiftet mindst 2 gange dagligt, ellers hjælper sne en del, hvis man ikke kan tilbyde frisk vand hele tiden
Vedr. udekaniner