{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
726 visninger | Oprettet:

løvehoved ? {{forumTopicSubject}}

hej Alle

Jeg har købt mig en løvehovedet han kanin en rigtig skøn en men har lige et spørgsmål.
moren og faren er løvehoved så vidt jeg er oplyst er farmor og farfar også løver morens forældre er der lidt tvivl om.
han er nu begyndt og ligge ørene lidt de kan også stritte men han ligger dem tit nu er mit spørgsmål hvad kan der ligge i bagland der gør dette?
er der løvvædder / vædder i hans bagland siden han nu gør dette han er 6 mdr gammel

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  løvehoved ?
  • #1   7. aug 2011 Enten er der vædder i ham, eller også har han bare alt for store ører smiley Der findes mange løvehoveder der er rene, men slet ikke overholder standarten fordi deres ører er alt for lange.

• #2   7. aug 2011 så det vil sige han kan godt være løve men at længden på ørene gør dem for tunge og de så vælter? for når jeg kikker på løvevædder synes jeg altså ikke han ligner en vædder men kan godt se hans øre er for lange i forhold til min hun og i forhold til de løver jeg hade for ca 4 år siden.
    vil jeg kunne få fine løve babyer ud af det med en hun med fine korte øre ?

• #3   7. aug 2011 Det kan sagtens være derfor, hans ører er begyndt at hænge lidt. Det er et stort problem indenfor udstillingsverdenen med løver med for lange ører, især fordi at det er svært at få ud af sin stamme igen smiley der er en del der er begyndt at krydse hermelin ind over for at få ørerne kortere.

• #4   7. aug 2011 okay mange tak for svaret. smiley
    kan egentlig os godt se på billederne at hans far har for lange øre.

hvad unger vil jeg få ud af og parre ham med min løvehun med fine øre ?

• #5   7. aug 2011 Ørerne er svære at gøre korte med en forælder med for lange ører, da ungerne jo arver fra begge forældre smiley Ungernes ører vil nok blive en smule kortere end deres fars med en hun med fine ører, men de bliver ikke dissideret korte smiley

Kommentér på:
løvehoved ?

Annonce