{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

rexkanin? {{forumTopicSubject}}

nu har jeg nogle steder læst at en rex kanin er en besværlig kanin at have som kæledyr da de er nervøst og svære at få tamme og andre steder står der at de er meget intilligente, og elsker opmærksomhed og er rigtig gode kædyr - hvad er jeres erfaring med dem?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  rexkanin?
  • #1   22. jul 2011 Min erfaring er, at en rex generelt kræver en fast og rutineret hånd, fordi de let bliver nervøse og stresser. Dog kan man have den dejligste rex der er total problemfri, bare man ved hvordan man skal håndtere den. Men det er forskelligt fra kanin til kanin smiley

• #2   22. jul 2011 nu er jeg rex ejer, og det er svært at generaisere gruppen rex , fordi ikke alle gør meget ud af sindet, det er generalt blevet meget bedre
    jeg har i alt 9 rex, 6 hermelin rex, 2 lille rex og en stor rex
    hermelin rexene er flere tallet søde og kærlige rex jeg har en enkelt sky men ikke mere end at han er til at snakke med, lille rexene er den ene så tam at hun er en lige som en lille hund, hun elsker at køre bil, og hygge,
    den store rex er nervøs men ikke mere end hun sagtens kan snakkes med og tages ud, men skal du have rex skal men tage ud og møde forældredyrene og snakke med opdrætteren hvor meget sindet er priotret

Kommentér på:
rexkanin?

Annonce