{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
600 visninger | Oprettet:

Nipper/smager/bider {{forumTopicSubject}}

Heksen hurtigt spørgsmål. Jeg har en lille boktavlig GNAVER som der er håndtam. Men den sidste 4dages tid har den fået for vane at gnave i mine fingre. For mig gør det ikke så meget. Men det er en gave til min lille nevø og niese. Og ved ikke om det er for om den er territorial eller om den bare gerne vil smage. Den bidder igennem men alligevel ikke så det gør ondt på mig. Men den hænger i når jeg tager hånden stille op... er det noget jeg skal være bekymret for nu når ungerne skal have den??

På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nipper/smager/bider
  • #1   27. maj 2019 Hvilken gnaver drejer det sig om? Hamster?

  • #2   28. maj 2019 Gør de børn en tjeneste, og find en anden gave til dem. Den adfærd er ikke acceptabel hos et kæledyr, og slet ikke til børn.

    Jeg har opdrættet flere typer mus og hamstere, og haft alverdens gnavere igennem tiden, og her tolereres sådan en adfærd ikke, uanset art, den er direkte vej til aflivning.


  • #3   28. maj 2019 Taget i betragtning af at du for nyligt har skrevet indlæg omkring hamstere, samt at billedet viser små bidemærker à la hamsterbid, går jeg ud fra at dette indlæg handler om en hamster.

    Jeg vil på ingen måde anbefale at give små børn en hamster der bidder i gave. Derudover vil jeg også lige nævne, at det altså er en rigtig dårlig idé at give et dyr i gave, hvis det ikke er aftalt med forældrene til børnene først.
    Såfremt det er aftalt på forhånd med børnenes forældre, vil jeg anbefale at finde en anden hamster - og hér vil jeg anbefale, at du kigger efter en dygtig hamsteropdrætter, der går meget op i sundhed og sind.

    Hamsteren, som du har nu, ville jeg enten beholde selv eller finde et nyt hjem til. Hvis du vælger at finde et nyt hjem til den, er det en god idé, at du skriver, at den kan finde på at bide, og at det kræver erfaring og masser af tålmodighed at have den. Jeg ville bestemt ikke aflive den. smiley


Kommentér på:
Nipper/smager/bider

Annonce