{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.254 visninger | Oprettet:

Spørgsmål ang. Kaniner.(-: {{forumTopicSubject}}

Hej GG!:-D.

Jeg har slet ikke overskud til at tænke på det her mere, så nu skriver jeg altså og spørger. smiley
Jeg skal flytte her i starten af august, hvad så med mine kaninunger der stadig bor ved deres mor? Må jo ikke flytte dem, og i hvert fald ikke så langt. Men vil ikke lade dem blive hjemme ved min mor, da de så ikke bliver passet, og jeg vil jo selvfølgelig følge med i deres opvækst!
Jeg vil også rigtig gerne have dem flyttet indenfor, da jeg ikke føler Danmarks vejr er til at have kaniner udenfor lige pt, og jeg ville elske at have dem på mit værelse! Men moderen kan jo blive stresset, hvordan kan jeg gøre det mindst stressende og bedst?
Hvad mener I er den bedste bund til kaninerne? Eller hvad bruger I.
Hvordan toilettræner man sine kaniner hurtigst og bedst? Vil have gjort det ved dem alle, da jeg jo efterhånden har en del kaniner (ikke oprettet herinde endnu), og det er jo spild af penge på så meget bund hvis jeg kan toilettræne dem!

Tror ikke jeg har flere spørgsmål lige nu, ellers kommer de!:-D.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spørgsmål ang. Kaniner.(-:
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
    #1   13. jul 2011 Ang. toilettræning: Det er ikke alle kaniner som bliver renlige, men ved at putte spåner (eller andet bundstrø) i bakken, samt dens pøller vil den med tiden fatte at det er der skal skal pølle og tisse.

Nogle lære det af sig selv, andre med lidt hjælp, og nogen lære det slet ikke.
    Men det er forsøget værd.

Alle mine kaniner har fattet det, men det er nok fordi de ikke har spåner i bunden. De sover i deres huse, på tæpper og i kurve.

• #2   13. jul 2011 Okay, super. Så har jeg forstået det rigtigt, med ''pottetræningen''!:-D

Kommentér på:
Spørgsmål ang. Kaniner.(-:

Annonce