{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
625 visninger | Oprettet:

Opfører mit marsvin sig mærkeligt eller... {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg har en lille flok hunmarsvin ( 2 stks på 6 uger, en på et år og en på 4 år) hvor den ene lille unge render rundt og snuser den ældste hun i rumpen hele tiden. Den anden lille unge gør det ikke. Jeg har selvfølgelig haft hende oppe og undersøgt hende. Der er hverken utøj i pelsen eller anden tegn på sygdom på hende. Jeg har bare aldrig set den opførsel før.... Måske tror ungen at hun skal have mælk fra den voksne hun .... (De er ikke i familie)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opfører mit marsvin sig mærkeligt eller...
  • #2   22. apr 2019 Ja, jeg er 100% sikker på at de er hunner smiley
    Jeg synes bare at det er sjovt at det kun er den ene unge som render i rumpen på den ældste hun. Brunsten varer jo ikke ved og nu har den lille hun gjort det i 14 dage, lige siden hun kom hjem til mig.


  • #3   23. apr 2019 kan være hun har problemer med maven og forsøger at snuppe nogle af de gode pøller ved den voksne? det har jeg oplevet marsvin med dårlig mave gøre...

  • #4   23. apr 2019 Tak Susan smiley Det har jeg slet ikke tænkt på smiley at de kan finde på at snuppe hinandens pøller smiley

    Der er dog ingen bløde pøller i buret/tegn på diarre hos dyrene men det vil jeg da være lidt mere opmærksom på i den nærmeste tid.
    De får alle alt det hø de kan spise, godt med grønt og lidt pillefoder. Vand er der selvfølgelig også altid til rådighed.


Kommentér på:
Opfører mit marsvin sig mærkeligt eller...

Annonce