{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.859 visninger | Oprettet:

Han mus, sammen eller alene? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg kigget lidt rundt omkring på nettet, og jeg kan ikke rigtig finde ud af om han mus skal gå sammen, eller alene?

Jeg søger nemlig en han mus, men hvis han ikke må gå alene, så vil jeg selvfølgelig ikke byde ham det. Så jeg skal bare finde ud af om jeg kan ha' en der går for sig selv, eller om jeg skal ha' to hanner (:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Han mus, sammen eller alene?
  • #1   7. jul 2011 hvis hannen kan med andre hanner synes jeg bestemt den bedste løsning er at lade ham gå med en anden han. men når det er sagt så kan det godt være at de en dag ikke kan sammen mere og så må man selvfølgelig skille dem og lade dem gå selv

• #2   8. jul 2011 Pugsley A

ja hvis de kan gå sammen med nogle gange kan de ikke og kan finde på at slå hinanden ihjel så nogele gange har de det bestemt bedst ved at bo alene

• #3   8. jul 2011 nej i naturen går der ofte en han og norlge hunner... nogle gange går hanner sammen men de kan komme op at slås og så flygter den ene han - det kan de jo ikke i et bur og så kan det ende med den ene han bliver slået ihjel - derfor han men ikke altid regne med at man kan have hanmus sammen

• #4   8. jul 2011 okay

Kommentér på:
Han mus, sammen eller alene?

Annonce