Hjælp til bygning af kaninbur. {{forumTopicSubject}}
Hej GG.:-D
Skal igang med at bygge bure ude i stalden til alle mine kaniner, og de nye der forhåbenligt vil komme hen ad vejen. Vi har en gammel stald, hvor der har været grise og kør, så burene vil blive bygget inde i en åben boks, hvor der har stået grise. Men jeg vil da gerne lige høre om i har nogle idéer til hvordan jeg skal bygge det, og evt kunne ligge billeder ind af det? Vil ligge billeder ind af det, når jeg har tegnet mig frem til noget der ligner et bur, eller limet noget pap sammen!:-D. Jeg har forestillet mig at det bliver to etagersbure, langs væggene, så det bliver en slags firkant bare ikke fuldendt, hvis i forstår hvad jeg mener? Ligesom de der gårde. hvor der er en gårdsplads i midten. Ja, sådan har jeg tænkt mig det. Så der bliver tolv bure i alt. Forstår i hvad jeg mener, eller taler jeg i tåge? Vil i hvert fald lige prøve at tegne det, også kan i se hvad jeg mener. Men vil så gerne have en masse idéer, så jeg ikke står bagefter og ærger mig over at jeg ikke gjorde sådan. Tror jeg vil lade et skab nedenunder nogle at burene, til mad og diverse gnaverting, så det ikk skal stå inde på mit værelse eller ude i baggangen hvor musene æder i det. -.-' og hvordan gør jeg burene rotte, muse, katte og mor sikre?
apr 2011
Følger: 19 Følgere: 18 Gnavere: 2 Emner: 157 Svar: 642
apr 2011
apr 2011
Hjælp til bygning af kaninbur.