{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Hvad fodrer I jeres marsvin med?
  • #1   6. feb 2019 Mine får en blanding af Burgess Excel og Real Nature normalt. Iblandet tørrede urter og hvad jeg ellers har af sjove ting og sager smiley
    Burgess Excel har de altid været rigtig glad for og er noget jeg har fået anbefalet. Real Nature er et kornfrit foder, som ikke er så kendt, men som jeg forhørte mig om hos en af marsvine avlerforeningerne (jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilken pt), for at høre, hvad de synes om det, og fik at vide, at det var udmærket. Mine dyr er rigtig glade for det og det kræver noget tygge arbejde.

    Pt har jeg også både Vitakraft kugler (overtaget fra familien da deres marsvin døde) og Cavia Complete.


  • #2   8. feb 2019 Da jeg havde marsvin, fik de berkel som grundfoder smiley
    Og så fik de forskellige tørrede snacks fra lindemoses, som lidt ekstra lækkert.


  • Janni A
    Janni A Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #3   4. maj 2019 Bare et spørgsmål! Har nogen erfaring med at gemme noget af denne overflod af frisk grønt i haven (mælkebøtter, skvalderkål osv.) på frost, til den laaange vinter? Det virker for mennesker;-)

  • #4   5. maj 2019 Du kan bare tørrer det og så give dem det ligesom hø smiley

  • Janni A
    Janni A Tilmeldt:
    maj 2019

    Følger: 2 Følgere: 1 Svar: 2
    #5   5. maj 2019 Tak for svar;-)

Kommentér på:
Hvad fodrer I jeres marsvin med?

Annonce