{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.059 visninger | Oprettet:

Flytning af nin mor og unger... {{forumTopicSubject}}

Min hunkanin går i løbegård udenfor, hjemmelavet løbegård med sider og uden top... Har aldrig haft problemer med de er hoppet over eller noget, det er 120 højt... Hun fik et kuld unger, 6 fede unger, d. 26... Da jeg var ude hos dem igår aftes kl. 22.30, var de der alle 6, imorges kl. 8 var der kun 5 smiley Jeg har ledt i reden/kassen 4 gange idag, men jeg ka jo ik endevende den pga rede og unger, og jeg har stadig ik fundet den... Mit bud er at en stor fugl måske har taget ungen hvis den har hunget fast efter den har diet hos mor, og endt udenfor... Mit problem er så at jeg gerne vil ha mor og kasse med unger over i en lukket løbegård, men kan jeg risikere at hunså ik vil passe ungerne eller? Blue og mor Ninka ka bytte løbegård, men så er der det med lugte... Jeg har to nye løbegårde som ik er samlet endnu, men som jeg kan samle imorgen og så var det jo en mulighed hun fik en af dem?

Og for at få det på det rene, så kommer mine hunner med unger for eftertiden til at gå i lukket løbegård smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytning af nin mor og unger...
  • #1   1. jun 2011 Lad endelig være med at flytte dem. Læg et net over løbegården i stedet for.

  • #2   1. jun 2011 Okay, jeg må lige se hvad jeg ka finde ud af, for der er drivhus på den ene side og stakit på den anden side smiley Men når ungerne er vænnet fra, kan jeg vel godt flytte hende til lukket løbegård, ik?

  • #3   1. jun 2011 Inge - lise, jo det ka jeg godt, for det er bare en kasse, som jeg har købt i maxizoo, hvor hun har bygget rede i smiley Men jeg har lavet en midlertigdig ret så grim løsning smiley

  • #4   2. jun 2011 personligt prøvede jeg i 2008 at få unger i januar måned, ikke den bedste måned. Der kom 4 unger, og 3 dage gamle var den ene død af kulde om morgenen smiley
    Om aftenen samme dag var en anden kommet ud fra reden helt kold, dog nåede jeg at finde ham i tide. da syntes jeg det kunne være nok, flyttede mor, rede og unger til et indendørs bur, ind på mit værelse. INGEN problemer var der med det, moren var kun 7 mdr gammen da hun fødte og det var første kuld. så jeg ser intet problem i det, men jeg kan selvfølgelig kun tale på egne erfaringers vejne smiley


Kommentér på:
Flytning af nin mor og unger...

Annonce