{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.203 visninger | Oprettet:

Han & hun? {{forumTopicSubject}}

Har sat min otte måneder gamle hunkanin og min et år gamle hankanin sammen idag, og spekulerede over hvor lang tid de må gå sammen ad gangen? Hunnen ''parrer'' hannen nogle gange, hvilket jeg ikke lige fatter hoved eller hale i! Men han parrer også hende engang imellem, det lykkedes bare ikke. Det er meget sjældent de gør det synes jeg, da de for det meste bare ligger tæt op ad hinanden, slikker på hinanden og gør hinanden rene. Det er som om de er bedste venner, virkelig! Og så tænker jeg så hvad der ville være det bedste at gøre. Pointen er da at de gerne skulle få unger, men problemet er at jeg ikke ved om hun er i brunst eller noget, men kan de gå sammen indtil det lykkedes? Min stedfar's far som har haft kanin siden han var på min alder, siger at de sagtens kan gå sammen indtil hun er drægtig, og det vil jeg vide når hun er! Men ville lige hører hvad i synes? Lige nu ligger de op ad hinanden så tæt som de kan gøre det, og der er ingenting! De kan begge æde og drikke uden den anden gør noget, så der er der ingen problemer.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han & hun?
Kommentér på:
Han & hun?

Annonce