{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
656 visninger | Oprettet:

mine søde hanmus - sammenføring {{forumTopicSubject}}

ja så kom dagen hvorjeg ville prøve at sammenføre mine 3 unge hanner.Skal være ærlig og sige jeg var lidt nervøs for det for ingen af dem er jo helt små unger og har hørt at hanner godt kan være lidt srive ved hinanden. Men jeg ville nu forsøge. Lille Papa har gået for sig selv i 3 dage og det synes ikke kan skulle blive ved med med mindre det var sidste løsning. Satte først lille Papa over i buret og så Kidogo som fuldstændig ignorerede ham. Så satte jeg Barafu på 3 måneder ind til dem - han er van til at gå med Kidogo men har ikke mødt Papa før. Barafu susede lige over tii Papa og begyndte at groome ham og har simpelthen bare været så sød ved ham. Så lige nu ligger de 3 drenge og sover sammen i hulen.Er så glad for det gik så smertefrit og at mine to "ældre" hanner tog så godt imod lille Papa

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mine søde hanmus - sammenføring
  • #2   26. maj 2011 ja det simpelthen dejligt når det fungere så godt - jeg siddet og holdt øje med mine 3 i 4 timer nu og det går bare super så jeg håber det kommer til at gå godt i nat kommer de til at sove ved sinde af min seng så jeg kan sikre mig der ikke er noget ballade men tvivler - kidogo og barafu er simpelthen så søde og rare ved den lille nye

Kommentér på:
mine søde hanmus - sammenføring

Annonce