{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
791 visninger | Oprettet:

Problem Kanin? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle smiley
Jeg er den ''heldige'' ejer af kaninen ved navn My Way!
Jeg har så mange problemer med hende at jeg bliver nød til at få gjordt noget ved det straks.

1, Hvad skal jeg gøre hvis hun river viildt meget, har rifter i ansigete og på armene?

2, Hun kan lige pludselig finde på at angribe min hånd når jeg sætter hendes madskål ned i buret?

3, Hendes sele slider hår af ved hoved/halsen. Den sidder dog så løst så man kan putte 2/3 fingre ind uden problemer?

Håber så meget i vil hjælpe mig med disse problemer, da det går mig på nakken.
Knus Amalie S.



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem Kanin?
  • #1   1. maj 2010 Orh, det der med aggressivitet, det er en svær en.. Har den nok plads? Går den alene eller sammen med andre?

  • #2   2. maj 2010 Det kan være hun er i brust. Speedy prøver også at bide min hånd. men jeg holder hende endtil jeg har sat madskålen

  • #3   2. maj 2010 Altså hun har et stort bur og kommer ud hver dag! - Hun går alene.
    Ps. Så er hun faktisk tilsalg hvis nogen er intra? smiley


  • #4   3. maj 2010 Hm.. Så kan der jo være mange grunde til hun er sådan. Hvis det kun er i en periode, kan det sagtens være brunst som Mulle Damsø siger. Men er det altid, så er det noget helt andet.. smiley

  • #5   3. maj 2010 Desværre så er hun sådan altid, når hun er i brunst er hun værre!
    Hun har det også med at løfte halen vildt meget hver gang man rør hendes bagparti, også selvom hun ikke er i brunst. Er bange for at hun måske har ondt?


  • #6   5. maj 2010 Altså, så har du nok en psyko kanin, ligesom mig xD Ej, skal nok være ordentlig... Hvis du tror hun har ondt, så prøv (hvis du kan) at trykke hende overalt på kroppen, og se om hun reagerer andeledes nogle bestemte steder. Gør hun det, så er det en tur til dyrlægen.
    Men, det kan jo også være psysisk, og den er lidt sværere.. Det er stille og rolig tilvænning til mennesker og liv omkring den. Start helt i det små, så som at lade den snuse til din hånd, og så give den fred smiley Håber du kan bruge det smiley


Kommentér på:
Problem Kanin?

Annonce