{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
172 visninger | Oprettet:

spray til at holde kaninen væk? {{forumTopicSubject}}

Jeg vil lige høre om man kan få noget spray eller andet man kan spraye på , som kaninen ikke kan lide, så den ikke bider i bestemte ting?
Det tager et splitsekund, så har vores kære kanin bidt igennem en ledning, lynlås eller en kasse, uden man når at reagere og der må vel være noget man kan gøre, andet end at jagte ham rundt i hele huset når han er ude?

Kommentarer på:  spray til at holde kaninen væk?
  • #1   7. nov 2018 Kan du ikke gemme tingene han ikke må bide i?

• M L
    M L Tilmeldt:
    dec 2018

Følger: 12 Svar: 1
    #2   16. dec 2018 Vi har også fået anskaffet os en kanin på min datters ønske. Han var ca 2 mdr gammel da vi fik ham. Vi har den holdning at anskaffer man sig et dyr passer man det! Og det gør vi. Men hold nu op et gedemarked! Da han havde været hos os i ca 1 1/2 mdr forsvandt den søde nuttede kanin der virkede til at elske at blive nusset, for han puttede sig helt ind til os når han blev holdt på armen - gemte hovedet i armhulen eller pressede det så tæt op ad ens hals han kunne. Siden har han gnavet og spist af alt når han er ude af buret, hvilket han er flere gange dagligt. Møbler, bord og stoleben, ægte gulvtæpper, alt stof, tøj og sko, sengetæpper, karme og paneler, bøger, blade, ledninger af alle slags ... det er ligegyldigt om den er til lampen, støvsugeren eller headsettet. Selv tremmer og plastbund i sit bur. Og han har fra dag et haft frugttræsgrene og en bamse i sit bur. Når han er i sofaen kvittere han ved at drøne rundt mens pøllerne står ud af ham. Slutter med at tisse eller noget der nærmest er værre. For det har en lidt tyk mælkehvid konsistens! De eneste lyspunkter er de par gange om dagen han har lyst til at være på arm og blive nusset ca 4-5 min så begynder han enten at bide i skulderen el kradse afsindigt for at komme fri. På det seneste har hans tis fået en markant salmiak agtig lugt, selvom vi renser bur hveranden dag minimum. Alt i alt så har jeg aldrig fortrudt og været så skuffet over noget. Han har kostet os en formue blot i tøj - for han bider et hul på størrelse med en lillefingernegl og ledninger af alle slags! Jeg mener det er en stor fejl at vi har taget dette dyr ind i vores hjem, de hører til ude på markerne i en lidt større udgave! Faktisk er vi kommet dertil hvor vi gerne vil af med ham. Såååå er der nogen der vil aftage en kridhvid hankanin med navnet Koki?

• #3   16. dec 2018 Han skal kastereres!

Kommentér på:
spray til at holde kaninen væk?