{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Hvad kan jeg gøre bedre?:-) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen!:-)

Jeg har tænkt lidt på, om der er noget jeg kunne gøre bedre ved mine kaniner:)

De bor i et stort bur, hvor der er et toetagersindebur på 1,5 m2, hvor den øverste etage er isoleret og altid fyldt op med frisk halm. Den nederste etage er der hvor de får mad. De har ALTID adgang til en løbegård på 7,5 m2, 24 timer i døgnet(-:
Her er der plads til at de kan løbe rundt og grave i jorden. Der er ikke hegn i, så det forhindre dem i at grave, men der er gravet hegn en halv meter ned i jorden ude i kanten af løbegården, så de ikke kan grave sig ud. Løbegården står i læ, og i skygge. Inde i løbegården er der huse, som de kan løbe ind i, bakker, som de kan kravle op på. De får mad og frisk vand to gange om dagen – morgen og aften. Det består af kaninpiller blandet med lidt af en rigtig god gnaverblanding og grøntsager.
Hver formiddag/eftermiddag får de friskt grønt, græs, mælkebøtter osv., som der bliver gemt rundt i løbegården, som de skal løbe rundt og finde. De får pinde fra æble eller pæretræer hver dag, som de kan slibe deres tænder på.
Vi snakker og kæler ved dem hver dag, og går tur med dem så tit vi kan. (Nogle gange om ugen.) Vi springer med dem højest en gang om ugen, hvis de har lyst til det selvfølgelig!:D

På forhånd tak!

Stald Mælkebøtte:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad kan jeg gøre bedre?:-)
Kommentér på:
Hvad kan jeg gøre bedre?:-)

Annonce