{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.805 visninger | Oprettet:

Danielle R
Danielle R
Tilmeldt:
2. apr 2011
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15

Marsvin har sår {{forumTopicSubject}}

Hej alle GG smiley

Jeg har lige opdaget at mit marsvin har et sår li over forbenet, og ville hører om i har en ide om hvad det kunne være ? Han har tidligere gået med kaniner, og tænkte måske de har bidt ham ? Har et billed af det, hvis nogen øønsker at se det.

Kan sige så meget at det ikke er et nyt sår...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin har sår
  • #1   23. apr 2011 Det kan jo være mange ting. Mangler han totter pels omkring på kroppen eller omkring såret?
    Det kan jo også være et gammelt sår eller ar fra kaninbid. Min gamle kanin stampede bla. på mit ene marsvin inden de blev skilt ad..
    Har han kun et sår på benet? smiley


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #2   23. apr 2011 Nej han mangler ikke hår nogen steder, andet lidt i pande hvor han har en skildning. Der er lidt nyt hår inde i såret, men ellers ingen hår... og så er såret hvidt... ligner lidt en ordentlig omgang tør hus flage.. han har et lille et li over der hvor det store sår er..

  • #3   23. apr 2011 Hvis det er begyndt at vokse hår igen burde det være et godt tegn.
    Hvilken farve er han? smiley


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #4   23. apr 2011 Han er sort og har en rødelig/brun krans hår om nakken ...

  • #5   23. apr 2011 Hvis såret er hvidt kan det være svamp. Men et billede ville være godt.
    Det kan også bare være et bidsår der er ved at hele.


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #6   23. apr 2011 Prøver lige af få billedet her ind, giv mig 5 min smiley

  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
  • #8   23. apr 2011 Det er ikke helt nemt at se, men umiddelbart vil jeg mene det "bare" er et sår der heler..

  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #9   23. apr 2011 Okay, så vil jeg være helt rolig igen... Synes bar det underligt jeg ikke har opdaget det før, har haft ham i ca. 14 dage nu... Men er ret så sikker på det ikke kommer fra den her tid jeg har haft ham.

  • #10   23. apr 2011 Jeg synes godt det kunne lige et sår, der er ved at gå svamp i.
    Og ja, sandsynligvis et bidsår. Men nu skal marsvin og kaniner jo heller ikke gå sammen, det er kun heldigt at det ikke er værre end det der, hvis det er kaninen der har lavet det.


  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #11   24. apr 2011 Ja synes også det en underlig ide folk har med at sætte dem sammen... men hvis der er gået svamp i, hvad gør man så ?

  • #12   4. maj 2011 dyrlægen! smiley det hvide, virker det "svampet" og blødt? eller er det som helt tørre hudflager? nu er det jo nogle dage siden du ahr skrevet sidst.. ejg vil mene at hvis det ikke ser bedre ud, end det gjorde da du skrev, så få det undersøgt hos dyrlægen, hellere dét end at det breder sig hvis det skulle være noget smiley

  • #13   4. maj 2011 Mette K - "svampet og blødt" - hvad i alverden ville du mene det var hvis det var sådan?
    Både et sår der er ved at hele og et sår med svamp i vil være tørt, så ved ikke lige hvilken form for sår der er svampede og bløde?


  • #14   4. maj 2011 Det er lidt svært at forklare tror jeg, og nok også en ret uheldig formulering så smiley Jeg troede at svampe angreb var bløde og "svampede" ^^ men det er di jo så åbenbart ikke, så bare glem det. min fejl. smiley

  • Danielle R
    Danielle R Tilmeldt:
    apr 2011

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 15
    #15   4. maj 2011 Det er tørt og hårdt og har hår totter imellem som er vedat vaske ud, så håber og tror på det "bare" er sår der skal have tid til at hele... smiley Men tak for alle svarende.

Kommentér på:
Marsvin har sår

Annonce