{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.057 visninger | Oprettet:

Øv en træls oplevelse {{forumTopicSubject}}

Jeg arbejder på en legeplads, hvor vi har ca 40 kaniner. De har selvfølgelig hver deres bur, og ejes af børn i nærheden. En gang imellem får børnene lov til at parre deres kaniner med hinanden, under opsyn fra en af de ansatte. Vi har her til foråret haft 5 hunkaniner parret, men ingen unger. Jeg har kun vagter i weekender og ferier pga min skole, så jeg kan derfor ikke følge helt så meget med. I dag da jeg mødte for at fodre, tjekkede jeg lige til alle kaninerne, og der var en hun der sad lidt for passivt i sit bur, så jeg tjekkede lige i bogen om der var nogen, der havde noteret noget om hende. Jeg fandt rimelig hurtigt ud af at hun havde haft termin for 1 uge siden, men angiveligt var gået tom. Jeg tjekkede hendes bur, og fandt dele af hvad jeg vil gætte på var to unger, samt en sidste der så lidt mere normal ud, men også udsplattet og aflang. Jeg skyndte mig at ringe til min chef, det var der i løbet af ti minutter. Han løftede morkanin ud af buret, og så snart han fik hende op, slap hun al vandet så der løb en blanding af tis og fostervand ud af hende på daværende tidspunkt var jeg grædefærdig, for den stakkels hunkanin var drøn forvirret. Der er nu ringet efter vores dyrelæge, der dog først kan komme og kigge til hende imorgen tidlig - han mente dog, at hun bør kunne klare den natten over, men jeg er stadig bekymret dog opførte hun sig helt normalt da hun kom ind i sit bur igen, og spiste gladeligt både mælkebøtter og foder. Men øv hvor en træls start på dagen

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øv en træls oplevelse
Kommentér på:
Øv en træls oplevelse

Annonce