{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
441 visninger | Oprettet:

Grim oplevelse. - Stakkels tokyo {{forumTopicSubject}}

Hejsa
igår havde jeg en pæn grim oplevelse da jeg tog Tokyo op, jeg skulle sætte ham i bur så han ikke kom i vejen da jeg skulle fylde nogle huller han havde lavet. i det jeg tog fat i ham mærket jeg noget underligt på den ene skulder af ham da jeg vil undersøge hvad det er falder der en tot af ham og afsløre et sår og når jeg så kigger på den her tot sider der gulligt betændelse på den.
så jeg beder min mor om at komme ned til mormor hvor Tokyo står og så ringer vi til dyrelægen for at høre hvad vi kan gøre.. efter min mor har snakket med dyrelæge i ca. et kvarter, kommer hun hen til Tokyo og hun forsøger at presse betændelsen ud af der fra og jeg syndes bare der kommer mere og mere gulligt stads min mor fortæller at dyrelægen sagde vi skulle presse det betændelse ud vi kunne og der efter smøre det med kopatsalve og så skulle hele Tokyo indhegning og bur renses..
og at han skal spørges ind til såret lukker sig og vis han virker syg eller vi kan se der for alvor er gået betændelse i det skal vi til dyrelægen en tur.

Jeg ved ikke hvor fra han har fået såret men det er aldrig sæt før så forstår ikke hvorfor han har kunne få det.. men frem over vi jeg havde ham op dagligt for at tjekke ham.
skulle bare lige ud med det..!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Grim oplevelse. - Stakkels tokyo
Kommentér på:
Grim oplevelse. - Stakkels tokyo

Annonce