{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

mine bøllerotter ;o) {{forumTopicSubject}}

jeg har simpelthen verdens sødeste rottedrenge. De har altid været meget tamme, nysgerrrige osv. Men de har også været forsigtige, hvis de var fri (det er da ca en til 2 timer hver dag) og jeg tabte noget på gulvet eller nogle laver en hurtig bevægelse eller noget så har de reageret ved at kigge på det og evt løbe over til buret eller til mig.
Nu har jeg så været ude og overnatte en enkeltovernatning så mine to tottedrenge var alene fra mandag morgen til tirsdag aften (der var dog en af mine veninder at fodre og give vand). Nu har mine to rotter så været ude at løbe her til aften og dette er første gang siden jeg er kommer hjem de har været ude. Og hold da op, sikke en forandring!. Begge rotterne sprang ud af buret inden jeg overhovedet nåede at åbne det ordenligt. (normalt tager det lige 10.20 sekunder før de er ude og Elo er normalt sidst ud, idag var han den første). Begge rotter spurtede rundt på gulvet (de plejer at gå noget mere). De skrang op på mig og selv da jeg rejste mig kravlede de op af mine ben. De var totaæt ligeglad med hurtige bevægelser eller om jeg tabte noget på gulvet. Begge rotter gik gladeligt i vandet og badede (et plejer de ikke det er kun forpoterne som kommer i). De sprang op af siden på vægen op af gardinerne osv for at kommme højt op (dette har jeg heller aldring set dem gøre). De moslede rundt og legede meget vildt, begge rotter markederede (strintede) meget på al ting og elo som ellers peljer at være den mest tilbageholdende jagtede mine fingre og tær og nappede i min trøje når han ville have jeg skulle flytte mig osv...
De var simpelthen så sjove - intet kunne gør dem utrygge eller noget- men hvad søren er der lige sket fra i søndags hvor de var ude og til i dag? Er de bare blevet kønsmodne, kedet sig mes jeg var på ferie eller hvad? Har I oplevet noget i den retning før?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mine bøllerotter ;o)
Kommentér på:
mine bøllerotter ;o)

Annonce