{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.339 visninger | Oprettet:

Hamster Foder... {{forumTopicSubject}}

Jeg plejer at købe en færdig blanding hos foderstoffen til vores hamstre, men det er som om de ikke gider spise de der "piller" der ligger deri, som ligner kaninpiller... så tænker lidt... kan man selv blande det til dem... eller hvad plejer i andre at give jeres hamstre at spise ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster Foder...
  • #1   5. apr 2011 Ok... jo ved nogen der selv blander det... Problemet er at det er de få af mine hamstre der gider det der færdig blandede foder... de sortere i det smiley

• #2   5. apr 2011 Ingen af mine dyr får noget de kan sortere i, det er sjældent sundt for dem.

Min hamster får foder fra versele laga mener jeg det hedder - er ganske alm. små runde piller, og dem er hun meget glad for og trives på smiley

Så meget spiser en hamster jo ikke *GG*

• #3   5. apr 2011 Mine får hamster crispy, og ALT bliver spist smiley

• #4   5. apr 2011 Hvor køber man de forskellige ting henne Hanne og Rollo og hvad koster det *? Har jo mange hamstre efterhånden smiley

• #5   5. apr 2011 Jeg køber i østerbording landhandel , hvad en lille mængde koster ved jeg ikke, jeg køber 20 kg af gangen, da jeg også sender med mine unger når de flytter hjemmefra, og sælger også af det smiley

• #6   5. apr 2011 Hanne: Ok, hvad tager du for det ? Måske jeg kunne prøve at købe lidt af dig engang, bare for at se om mine hamstre kan lide det smiley
    Hvad tager det for det derude ? Og hvor ligger det ? Ved hvor Bording ligger, men ikke lige hvor øster Bording ligger smiley

• #7   6. apr 2011 hamster crispy kan købes i rigtig mange forskellige dyrehandlere over hele landet.

de "piller" der er i meget foder er sammenpresset græs - dem får hamstere intet ud af og gider netop sjældent spise dem = foder med græspiller i, er penge ud af vinduet.

nogle sorterer også i hamster crispy og så må man over i "pille"-formen a la hamster complete eller altromin...
    ved maxi zoo oftest sælger hamster complete og lux-shoppen.dk har altromin...
    hamster complete foderet er ultimativ det bedste foder jeg længe har set til hamstere - når man kigger på indholdet af det, er det nok det bedst dækkende fuldfoder der nogensinde er lavet... men det er dyrt (35-49,- for 500g) og kan være svært at få fat i, hvis ikke lige man har en maxi zoo i nærheden... Men det er blandt de bedste fodertyper der til dato er lavet!

• #8   6. apr 2011 Hvis man fra Kærsgårds krydset kører op mod Balle, man kommer til en rundkørsel hvor man skal med 2 vej, så kommer man ud til Østerbording, ved ikke hvad det koster i små mængder, køber 20 kg.
    Jeg plejer at tage 20 kg pr.kg

• #9   6. apr 2011 ok... jamen det er også netop i stor mængde 20kg jeg er intr i hvad koster.. måske man skulle prøve sådan i sæk smiley

• #10   6. apr 2011 Jeg køber hamster fodder i kvicly... noget der hedder balance gnaverfodder smiley Det er både billigt og godt... og så er der ikke de der græspiller i smiley Det eneste der ikke i i blandningen er protein, og det skal de jo også have. Men der kan du kommer lidt katte tørfodder i madskålen, og det behøver heller ikke at være dyrt. Og så giv den lidt melorme en gang imellem. De koster næsten igen ting i LUX-shoppen.dk. Du kan faktisk få en stor pose. på 50g, til 39kr. mener jeg det er smiley

• #11   6. apr 2011 Crispy kan også købes i Plantorama smiley

• #12   6. apr 2011 omkring 250 kr for 20 kg smiley

• Maria H
    Maria H Tilmeldt:
    jun 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #13   29. jun 2011 hamster complete kan også købes i plantorama,

Kommentér på:
Hamster Foder...

Annonce