{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
349 visninger | Oprettet:

Råd til ilder hvalp og kat {{forumTopicSubject}}

Hej med jer!

Jeg anskaffede mig igår en lille ilder hvalp som tilføjelse til familien.
Jeg har i forvejen en kat på lidt over 5 år og indtil nu synes jeg ikke at hun har taget særlig godt imod den nye lille en. Mit spørgsmål er så om der er nogen som har erfaringer med dette, om katten på et tidspunkt vænner sig til ilderen eller om det er en tabt sag? (ved godt at det er meget nyt og måske er det bare et spørgsmål om tilvænning)
min kat holder sig mest udenfor og idag har hun været væk i snart 8 timer hvilket er rekorden indtil nu. Hun har kun mødt ilderen én gang og det var med hvæsen. Ellers har hun kun været inde og snuse til buret et par gange.
Jeg har allerede prøvet at hjælpe lidt og sat kattens mad ind i det vindue hun normalt bruger til at hoppe ind og ud af, men synes ikke rigtig at hun har spist noget fordi hun dårligt nok vil komme indenfor. Det er kun sent om aftenen når vi er gået i seng at hun vil komme ind og hygge.
Håber at nogen herinde kan hjælpe og måske give mig et indblik i om jeg har taget en helt forkert beslutning ved at anskaffe mig en ilder smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Råd til ilder hvalp og kat
  • #1   21. jul 2018 Jeg har desværre ingen personlig erfaring, men jeg vil tro, at din kat godt kan vænne sig til ilderen. Hvis du lader katten møde ilderen igen (er den i bur?) så kan du måske give din kat lidt godbidder og på den måde vil din kat forbinde ilderen med noget godt. Jeg synes, det er værd at prøve smiley

  • #2   21. jul 2018 Det var da en god ide! Min kat har allerede idag været en smule mere modig hvilket er virkelig godt men godbidder kunne selvfølge gøre det hele mere positivt for hende :)👏🏻

Kommentér på:
Råd til ilder hvalp og kat

Annonce