{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
712 visninger | Oprettet:

Kaniner og hunde {{forumTopicSubject}}

Jeg har to kaniner og jeg har i et stykke tid overvejet at få en lille hund og jeg har set at der er mange hunde og kaniner der var gode venner så jeg ville høre om det var muligt at sætte dem sammen altså sådan så at de var gode venner. Hvis det ikke er muligt dropper jeg selvfølgelig bare ideen om at få en hund men hvis det var muligt vil jeg gerne vide hvordan man gør


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaniner og hunde
  • #1   11. jul 2018 Det bør være muligt - især hvis du får hunden fra hvalp. Dog bør du nok have i overvejelserne hvilken type hund du vil have - visse racer vil nok have lidt mere svært ved at acceptere mindre dyr.

    Min hund er vokset op med marsvin, hvor han gik og kunne kigge ind i buret til dem, han fik lov til at snuse til dem mens jeg sad med dem. Da jeg senere fik kanin, fik hunden igen bare lov til at se den an i buret og så var det ligesom det. Kaninen rendte frit og det gav aldrig problemer.


  • #2   13. jul 2018 Jeg sælger næsten hvert år "erstatningskaniner", der ikke overlevede at væfre sammen med familens hund.


  • #3   13. jul 2018 Vi har to berner sennen som jo ikke er en lille hund, men Balou den gamle af dem rendte tit sammen med min gamle kanin Emma i haven, som dsv ikke er her mere i dag.. det startede med at Balou fik lov til at hilse på hende inde i buret også endte jeg med at slippe dem sammen i haven. Jeg gik også nogle gange ture med dem sammen smiley den unge af hundene er for vild til at være sammen med dem og den kanin jeg har nu er bange for at rende sammen med hundene, så de er selvfølgelig ikke sammen.

  • #4   13. jul 2018 De vil aldrig blive gode venner.. De kan måske acceptere hinanden er der..

  • #5   13. jul 2018 Kan se der er lidt forskellige meninger så jeg overvejer det lige

  • #6   17. jul 2018 Men tænk på kaninen.

  • #7   17. jul 2018 Og tænk især på hvad du vil gøre, hvis du får en hund som IKKE kan med kaninerne.

  • #8   21. jul 2018 Ok tak for alle svarene tror ikke at jeg får en hund da det kræver for meget arbejde med både hund og kanin men jeg er dog ret sikker på at det ville have gået godt da jeg havde en hund på besøg her den anden dag og de lå op ad hinanden og så ud som om at de havde det meget godt men kaniner har kendt den her hund siden den var hvalp

Kommentér på:
Kaniner og hunde

Annonce