{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mellemrum mellem tremmer hos rotter
  • #1   27. apr 2010 det kan bruges til store (voksne ) rotter, ungerne ville kunne komme ud af det,men indtil de ikke længere kan komme ud kan du bruge et stort hamster bur

• #2   28. apr 2010 unger vil snildt komme ud igennem 2 cm, hvis du har små voksne kan de også komme ud, men store fuldvoksne rotter kan ikke smiley

Da jeg havde mange rotter havde jeg 2 "voksen bure" (1 til hvert køn) hvor tremme afstanden var 2 cm, da det egentlig var til marsvin, men jeg kunne godt lide der var 3 etager, alle dem der ikke var store nok var i et "babybur" der ikke havde etager, men hvor de så heller ikke kunne komme ud af, der havde jeg også et til hvert køn..

I babyburet havde jeg også nogle små fuld voksne hunner, som snildt ville komme ud af voksen buret, så de blev sat til at holde styr på alle ungerne istedet for smiley

• #3   29. apr 2010 okay tak smiley

jeg har et kaninbur som de så kan komme i til de så er store nok smiley

• #4   29. apr 2010 Rotter skal helst have et højt bur istedet for at langt, da de ELSKER at klatre, så jeg ville ikke bruge et kaninbur til dem smiley

• #5   29. apr 2010 kanin buret er fint, indtil de kan kommer over i det store bur,så længe det ikke er en permenent bolig, er der ingen problemer i de er det et kort stykke tid

• #6   30. apr 2010 *Tanja TD* det er faktisk et rimeligt høj kaninbur smiley så de har mulighed for at klatre og alt! det der smiley

Katja S okay Tak :)!

Kommentér på:
mellemrum mellem tremmer hos rotter

Annonce