{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
439 visninger | Oprettet:

Min kani. Knurre? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har et spørgsmål. Min kanin er begyndt at knurre af mig?
Hvorfor er hun det?
Min kanin er omkring 1 år gammel og det er en hun kanin. Hun knurre af mig når jeg vil tømme hendes mad skål for gammel mad for at proppe noget nyt ned til hende, så fare hun hen til Skålen og knurre af mig hun gør det også når jeg skal skifte hendes bud. Jeg har haft hende i omkring 6 måneder og det er her omkring 1-2 måneder siden hun er begyndt på det.
Er der en årsag til at hun knurre og fare hen til mad skålen når jeg skifter mad og når jeg skifter hendes bur?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kani. Knurre?
  • #1   26. jun 2018 Lyder som om hun er bur terrioriabel. Altså at hun ser det som sin territorium og du derfor ikke er velkommen. Du kan sterilisere hende, så skulle det ikke blive så slemt. Men ellers er der ikke så meget og gøre ved det

  • #2   26. jun 2018 Men hun har bare ikke gjort det før? Det er det der unde mig. Det er noget hun er begyndt på for lidt over 1 månede siden

  • #3   26. jun 2018 Vores hun knurrer også nogle gange - det kommer når de bliver kønsmodne. Så kan de føle, at de skal beskytte deres bur/område. Vores begyndte også da den var ca 1 år. Men det kommer og går i perioder. Men hun er blid som et lam når hun bliver taget op.

  • #4   28. jun 2018 kaniner vogter meget gerne deres område, og jeg hader når de farer frem,så jeg holder en fejebakke mellem mig og kaninen, virker også fint når de store hvide land har unger. De er også blide som lam hvis man når at lægge en hånd på dem.


  • #5   30. jun 2018 Det gør min kastreret han også..

    Han vil bare signalere at det altså er HANS skål smiley

    Desuden hvis du skal fjerne gammelt mad, så giver du for meget..

    Hø skal være grundfoderet, og mad i skålen er kun vitaminpiller


Kommentér på:
Min kani. Knurre?

Annonce