{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
547 visninger | Oprettet:

Første kuld ksninunger råd søges! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en løvehoved dame der i fredags har fået sit første kuld unger 4 stk. Jeg har haft vasket hænder og kælder moren godt og tjekket reden for døde men alle ser overlevende ud. Jeg har mistanke eller frygter hun ikke kan finde ud af det. Jeg har brug for at få svar på nogle spørgsmål😅

Er det normalt man ikke kan se på moren at de sutter?

Og er det normalt ungerne tit ligger sprædt udover hele buret. - jeg vasker altid godt hænder kæler moren og ligger ungerne sammen igen


Kommentarer på:  Første kuld ksninunger råd søges!
  • #2   29. maj 2018 kaniner går til reden nogle gange i døgnet. De kan godt virke ligeglade med ungerne, men det er fordi de i naturen gemmer reden pga rovdyr. Så længe ungerne vokser som de skal er alt vel.

  • #3   29. maj 2018 Ungerne skulle gerne ligge i reden, men den varme, vi har nu, kan det jo godt være, at de vil ud og køles af.


  • #4   30. maj 2018 Hun skal nok selv finde ud af det. Tjek 1-2 gange dagligt, og lad ellers ungerne være indtil de har pels og gerne indtil de begynder at gå rundt.

    Har moren lavet en rede med pels osv?

    Kaniner fodre deres unger 2 gange om dagen, så ja, det er normalt at du ikke ser det.


Kommentér på:
Første kuld ksninunger råd søges!

Annonce