{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
465 visninger | Oprettet:

Hvornår åbner hun sig op {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg endelig skaffet mig en veninde til mit marsvin Carla.

Vi har lige hentet Frida i dag og hun er meget genert og er inde i sit hus hele tiden. Carla er MEGET genert og snakker helt vildt, hun har også været inde i huset ved Frida og ligge med hende (selvom jeg har givet dem to huse i buret så de har deres eget sted)

Carla er så glad men jeg synes Frida virker meget urolig, når Carla går ind til hende rykker hele huset sig fordi den spjætter sådan, og da jeg hentede hende virkede de alle til at være lidt urolige (farede rundt)

Hvornår begynder Frida at føle sig hjemme og snakke med både mig og Carla ?

Håber nogen vil hjælpe mig


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår åbner hun sig op
  • #1   6. maj 2018 ro på, du har hentet hende i dag!!! smiley

  • #2   6. maj 2018 Ja Susan hehe, det ved jeg godt, det tager tid, gjorde det også med Carla, men jeg synes bare hun virker MEGET urolig i forhold til hvad Carla gjorde, mht at hun løber forvirret rundt og gemmer sig smiley men måske det kommer

  • #3   6. maj 2018 Hun virker nærmest skrækslagen når hun løber, bliver bare så ked af det, vil gerne have den har det godt smiley

  • Jannie C
    Jannie C Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 48
    #4   8. maj 2018 Det skal nok komme, sådan var min også i starten, piskede rædselslagen rundt i buret. Tog faktisk nogle uger inden han begyndte at være rolig og efter et år, er han jordens bedste marsvin der løber rundt efter en på gulvet. Men jo mere tid man tilbringer med den, jo hurtigere bliver de fortrolig med en smiley Held og lykke

  • #5   8. maj 2018 Ja hun virker nemlig også decideret rædselsslagen, men jeg snakker bare til hende hver dag og nusser med Carla som altid uden at stikke hånden ind til Frida, kigger bare på hende og snakker og ligger mad smiley

  • Jannie C
    Jannie C Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 48
    #6   8. maj 2018 Det er også eneste måde at gøre dette på. Ting Tar Tid. Og med hende tar det nok ekstra lang tid, så det er bare ikke d at være yderst tålmodig iver for hende

Kommentér på:
Hvornår åbner hun sig op

Annonce