{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Hjælp! {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Jeg mistede mit højt elskede marsvin for 3 dage siden, og mangler derfor en makker til mit nuværende marsvin, han er en han på ca 6 år..
Jeg har søgt nettet rundt for at finde ordentlige opdrættere som sælger peruaner unger, men enten eksistere siderne ikke længere, eller også så sælger de ikke kuld mere, så det har været forgæves. Kender i nogle som sælger Peruaner unger, fra et ordentligt sted?? Jeg kan slet ikke finde nogle opdrættere. Har købt mine marsvin fra sir tobys, men hun sælger ikke længere.... håber i kan hjælpe mig med links eller noget, så mit marsvin kan få en ny makker 😀Hov, og det skal være på Sjælland 😀


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp!
  • Jannie C
    Jannie C Tilmeldt:
    jul 2014

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 48
    #1   17. apr 2018 Jeg er ikke sikker, men har du prøvet gruppen på Facebook der hedder" Køb og salg af marsvin for private" ? Der er en der hedder RIkke Thorsen, og jeg mener at hun arvler den slags race. Hun har ihverflad rigtig mange kuld hele tiden og jeg spurgte ind til en blanding hun solgte hvor hun skrev at den var "De er en blanding af alpaca , sheltie , peruaner og rose"
    Så måske et forsøg værd at høre hende hvad hun har. Det er dejlige dyr der er vant til at være i hænder fra helt små af, miner vildt tam helt vildt hurtig. Ulempern er at hun bor lige på den anden siden af broen /overgangen til Fyn. Men man kan arrangere transport. Det gjorde jeg ihvertfald med min smiley


Kommentér på:
Hjælp!

Annonce