{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.879 visninger | Oprettet:

Fødekasse/Redekasse... (Pjuske ;I) {{forumTopicSubject}}

Hejsa.. nu ikke blive sur jeg ved pjuske er alt for tidligt på den desuden er det ikke os der har fået hende parret.. nede i dyrehandleren går hanner og hunner sammen hvilket ikke er såé smart da hunnerne er alt får unge og hanner er muligvis ikke kastereret.. når men nu tyder det på hun faktisk har haft kuld i maven i 3 uger såé det er nok i løbet af næste uge.. grunden til jeg ved hun har haft kuld i 3 uger er fordi der fik vi hende hendes mave er ikke halv såé stor og mine kaniner har IKKE parret hende for jeg har været sammen med dem hele tiden hvor de har gået sammen i min seng.. og jeg sværger det har de ikk.. nårr.. men vi skal jo have en redekasse.. men vi ved ikke hvad sådan en koster.. kan man købe en på nettet? hvilke side kan man købe den på? og ved hvad for nogle der er bedst at have i ved vel hva jeg mener..

Stephanie H.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fødekasse/Redekasse... (Pjuske ;I)
  • #1   22. feb 2011 De skal ikke nødvendigvis have en redekasse.
    Vores har ikke, og får det ikke


  • #2   22. feb 2011 Hvis hun kun er 3 måneder så tror jeg altså ikke at hun er drægtig,


  • #3   22. feb 2011 Det er ikke for at hakke på dig eller andet, men jo den kan jo sagtens have været blevet drægtig hos dig, eftersom du lod den gå sammen med en han - Pjevs.
    Du har selv haft spurgt til det, da du gerne ville have unger på den ..

    Men nej, en redekasse er ikke nødvendigt, mange plukker sig og bruger hårene og hø som rede til deres unger.


  • #4   22. feb 2011 pjevs og pjuske har kun gået sammen en gang sammen med mig i min seng og de har under ingen om stændigheder parret.. og jo hun er drægtig hendes mave er virkelig stor og her på det sidste har hun ikke spidst noget hun er ikke begyndt at plukke pelsen af under maven men hendes vorter er store og kraftige.. og hun har lavet en stor rede.. og her på det sidste har hun været mega sky eftersom hendes mave er meget.. stor sry.. syntes bare det er en smule irriterende der bliver sagt at pjevs og pjuske har parret når jeg muligvis ved de ikke har parret.. undskyld ved jeg er lidt dum og ophidset lige nu er bare lidt skuffet når jeg skriver at de ikk har parret og i ikke tror på mig bare fordi de har været sammen 1gang fordi pjevs elsker selvskab.. desuden er han ikke kønsmoden endnu.. han er unge yngre end hende.. .. og tak fordi i skriver men hvis det er ved i såé hvad de deromkring koster og hvor jeg kan købe en?

  • #5   22. feb 2011 Mener ikke at det er normalt at den stopper med at spise en hel uge op til fødslen !, Det er fysisk umuligt for hende at kunne klare en fødsel så tidligt,, Har aldrig hørt om et tilfælde hvor en 3 måneder gammel baby kanin fik et kuld unger uden komplikationer ved fødslen eller drægtigheds perioden for den sags skyld,,



Kommentér på:
Fødekasse/Redekasse... (Pjuske ;I)

Annonce