{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.999 visninger | Oprettet:

fodring af dværghamstre {{forumTopicSubject}}

hvor tit skal jeg foder mit dværghamster? når jeg renser buret smider jeg en masse mad væk som hun har gemt i sit hus ,,,
og hvad er hun for en dværghamster hun er hel sort med hvide potter og hvidt bryst?
1000 tak hvis i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fodring af dværghamstre
  • #1   15. feb 2011 Hvis hun er købt i en dyrehandle er hun med 99% sikkerhed hybrid.

    Mht fodringen kan det var rigtig svært hvor meget man skal give den, da hamstere jo netop hamstre, og man derfor næsten altid vil komme til at smide foder væk.
    Jeg plejer bare at give mine dværghamstere ca. 1½ teskefuld hver dag og det fungere umiddelbart ganske fint smiley


  • #2   15. feb 2011 Inden jeg giver vores dværge mere foder plejer jeg altid at kigge hvor meget de har i deres lager først. Hvis de har et stort lager, får de bare lov til at spise det op først smiley

    Men jeg synes da at "Kattedamens" ( :-b ) forslag om 1½ tsk pr. dag lyder som en rigtig god idé smiley Så undgår du alt for meget madspild og de får det næring de har brug for smiley ( Du kan selvfølgelig supplere med grønt og godbidder oveni )


  • #3   15. feb 2011 Og sørg for grundfoderet er et godt et smiley Jeg kan varmt anbefalde Hamster Crispy smiley

    Og ja hvis den er købt i en dyrehandel er der gode chancer for det er en hybrid imellem Cambells og Vinterhvid smiley

    Det hedder en hybrid fordi hamstere er delt ind i arter og ikke racer smiley


  • #4   15. feb 2011 Jeg melder mig enig med Atli Foto, HamsterCrispy kan varmt anbefales herfra også smiley
    Mine får hamstercrispy og altromin smiley


Kommentér på:
fodring af dværghamstre

Annonce