{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.052 visninger | Oprettet:

Winnie M
Winnie M
Tilmeldt:
26. jan 2011
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kattesikker hamsterbur? {{forumTopicSubject}}

Ja jeg leder med lys og lygte efter et bur, som mine katte ik kan vælte på gulvet eller på anden måde skade..

Har pt et ferplast bur, men idag vil min Norsk skovkat den væltet på gulvet smiley han er utrolig interesseret i mit lille guldhamster, hvilket jo er meget normal for en kat..
men vi kan simpelthen ikke have burdet stående i fred.. han hopper op på det og sidder og slår med poten, på taget af buret..
Vi troede først at et helt plastik bur ville være bedst, da han så ikke kan ramme hamsteret med kløerne.. men nu er vi meget i tvivl, da buret gik fuldstændig fra hinanden da det blev væltet.. det er dog ikke gået i stykker.

Nogen der har erfaring med hamster bure VS Katte?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kattesikker hamsterbur?
  • #1   26. jan 2011 Jeg kan anbefalde et akvarie med trådnet over.. Det er en hel del tungere end et let plastikbur smiley

  • Winnie M
    Winnie M Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #2   26. jan 2011 Atli.. tak for rådet.. det vil jeg da stærlt overveje smiley

  • Winnie M
    Winnie M Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #4   27. jan 2011 Han får nu hellere ik lov til at være ved buret, har set på et højt bur men skrå tag, den kan han da ihvertfald ik komme op på.. Skal bare have undersøgt om en kattepote kan gøre skade imellem tremmerne...

    Tak for de råd som er kommet indtil videre.


  • #5   27. jan 2011 En kattepote kan godt gøre skade mellem tremerne, det er derfor man skal have et bur hvor poterne ikke kan komme ind

  • #6   27. jan 2011 Jeg er med på forslaget om et akvarie med trådnet over. Det er så meget pænere at have stående, end et farverigt plastikbur. Man kan følge hamsterens liv meget mere i et akvarie med glas på alle sider i forhold til et plasticbur, hvor den høje bund skygger en hel del for hamsteren.
    Og du slipper for tremmebidning, medmindre din hamster kan klatre så højt, at den kan bide i nettet foroven, smiley


Kommentér på:
Kattesikker hamsterbur?

Annonce