{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Hvor skal jeg købe min kanin? {{forumTopicSubject}}

Hej alle, jeg skal ud og købe mig en kanin, men hvor skal jeg gøre det? Jeg vil allerhelst købe dem et sted hvor de er blevet passet godt på smiley har i nogle ideer?

ps det skal nok være en dværgvædder, og den skal bo i en familie hvor den bliver taget af hver dag:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor skal jeg købe min kanin?
  • #1   12. dec 2017 Du skal have fat i en kaninavler under Danmarks Kaninavlerforening.
    Der kan du få en god kanin og en masse gode råd.
    Prøv at se efter avlere på www.kaniner.dk


  • #2   4. jan 2018 Du kan også købe en rescue kanin, så ved du hvad du får temperament mæssigt og hvad den er glad for. På fx på Guldborgsund kanin hjem der koster en kanin så vidt jeg ved 500 kr og så er den neutraliseret.

    Hende der har kanin hjemmet sælger kun til folk som virkelig gider kaniner og hun beholdt gerne en kanin indtil hun finder en god kommende ejer.
    Jeg har selv en rescue kanin og det var fedt at slippe for den periode hvor en kaninunge bliver kønsmoden og opfører sig so!m en teenager.....
    Skal din kommende kanin være frikanin. ??


  • #3   4. jan 2018 Da vi købte kaniner for 2 år siden fik vi dem fra en kæledyrsformidling, hvor han både har voksne, der er blevet afleveret af forskellige årsager og også unger. De har nogle gode forhold og han tager sig godt af dem. Man kan også købe udstyr der.

    han har pt. denne annonce i dba med kontaktinfo https://www.dba.dk/gnavere-modtages-jeg-h/id-1040429978/


Kommentér på:
Hvor skal jeg købe min kanin?

Annonce