{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.005 visninger | Oprettet:

Hamster på kur {{forumTopicSubject}}

Jeg har fået mig en hamster

Ved ikke om den bare er fed eller om den er gravid
Dem jeg fik den af vidste ikke om det var en han eller en hun, men jeg er kommet frem til at det er en dreng ved at se på billeder på nettet og kigget på den.

Men han er bare vildt fed altså Virkelig fed, han har taget 10 gram på igen på 14 dage, han er frisk og løber i sit hjul og i din bold og er meget aktiv.

Hvordan sætter man en dværg hamster på kur ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hamster på kur
  • #1   9. jan 2011 Altromin er en god mad til hamster. Der er alt de har brug uden at kunne sortere. Den får alt vad den har brug for. smiley

• #2   9. jan 2011 Okay lige nu bruger jeg Vitapol Premium line, da jeg fik det anbefalet, har kun haft ham i ca 14 dage måske lidt mere.

• #3   9. jan 2011 Hvad er det for en hamster ?, hvor gammel er den, og hvad vejer den ?

• #4   10. jan 2011 Han er en sibirisk dværghamster, hans alder er ukendt men omkring ½ år gammel, og han vejer 49 gram

• #5   10. jan 2011 For det første er der ikke en hamster race der hedder Sibirisk dværghamster. Din søde dreng er en hybrid, altså en blanding af Campbells og Vinterhvid dværghqmster.
    Og i og med han er det er der ikke en specifik str. eller vægt han bør have, når han ellers er frisk, aktiv og trivedes.
    Du kan læse mere om hvad hybrid dværhamster betyder her:
    http://www.hamsterland.dk/hybrider.htm
    Mvh. smiley

• #6   10. jan 2011 Mia *og alle Hot'n Totterne: Ved godt at der ikke er en race der hedder det, men det er det man får afvide hos avleren, så det kalder man dem åbenbart smiley
    Tænkte nemlig at det ville være svært at sætte en hamster på kur, da den jo tager maden og gemmer den og man ved jo ikke hvor meget af det den spiser, han er bare kugle rund hehe.

• #7   10. jan 2011 Så er det ikke en avler jeg ville støtte ihvertfald. Netop fordi man ikke ved hvilke problemer unger -kan- få.
    I din drengs tilfælde en stor kropsbygning.
    Men nej man kan ikke sætte dem på kur i alm. forstand med mindre mad.
    Men hvis der jordnødder og johannes brød i hans foder kan du sortere dem fra,og give ham dem som godbidder i stedet. Men kun 1 ting/stykke pr ag (og ikke 1 af,hver)
    Eller som en af de andre siger et ensartet foder med det hele i, det feder også mindre.
    Det kan ikke skade at prøve, men så længe han er aktiv og trivedes behøver han ikke tabe sig og det er heller ikke sikkert han gør alligevel da han jo er hybrid.
    Kan godt være avler kalder ham sibirisk, men hvis du kalder ham hybrid, hvilket er hvad han er så slipper du for "pegefingre" om at sibiriske ikke reelt findes smiley
    Og hold dig fra at avle på ham af samme årsag.
    (skal forståes venligt ment for dyrenes helbreds skyld)

• #8   10. jan 2011 Det er helt fint, tak for hjælpen, jeg ville heller ikke avle på ham smiley Så ingen planer er gået i stykker smiley Hehe.

Kommentér på:
Hamster på kur

Annonce