{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.252 visninger | Oprettet:

Min kanin graver {{forumTopicSubject}}

Min kanin graver i gulvet, det er noget han er begyndt på, inden for et par dage, og det er altid samme sted. Da jeg bor til leje og der lige var lagt nyt gulv da jeg flyttede ind, er det virkelig skidt. Jeg ved at det er en del af deres natur, og derfor har jeg prøver at finde alternativer, blandt andet ved at give ham et tæppe og en papkasse med en masse avispapir, som er revet i stykker, men han graver stadig de samme steder. Hvad kan jeg eventuelt gøre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kanin graver
  • #1   11. okt 2017 Lad være med at lade ham gå fri. Ved udlejer godt i har kanin fritgående?

  • #2   11. okt 2017 sæt kasserne, tæppe m.m. der hvor han graver?

  • #3   16. okt 2017 Rabbitdk.dk de har en kasse med sand hvor der så vidt jeg husker medfølger rødder som man graver ned....man får 5 kg sand i en kasse og udenom er der er kasse med græs så sandet er godt beskyttet så det holder længere og du kan selv putte ting i som din kanin kan søge efter
    De har også jr farm urteeng og en anden type som også er så kaninen kan spise og grave efter urter.
    Peteksperten.dk har back to instinct active carpet ( under kaninlegetøj) der medfølger drops som kaninen skal søge efter den koster 58 Kr og du kan jo selv købe rødder eller tørrede urter eller frysetørrede jordbær som så kan puttes i tæppet så kaninen kan grave og få godbidder.
    Rabbitdk.dk har mange tørrede sunde frugter og urter


Kommentér på:
Min kanin graver

Annonce