{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bedst til børn
  • #1   5. okt 2017 Af de fire du har skrevet, må det være tamrotten. De bliver kun omkring to år gamle, hvilket er en fordel da den korte levetid gør den nemmere at overskue. Men husk at det stadig er dit ansvar. Jeg vil foreslå dig at læse:
    http://eifosrotter.weebly.com/tamrotten-som-kaeligledyr.html
    og
    http://nicerats.weebly.com/uploads/9/9/1/3/9913768/pasningsvejledning.pdf


  • #2   5. okt 2017 Enig, af dem du nævner helt klart rotter (husk de trives i flok) smiley

    - Køb altid fra opdrætter og ikke dyrhandler, så får du også den bedste start med ét dyr der har været i kyndige hænder fra start. Det giver også ofte mere tamme dyr på den lange bane.


  • #3   5. okt 2017 klart marsvin ( selvom du ikke har skrevet det som mulighed)

  • #4   9. okt 2017 Ud fra hvad de har nævnt, vil jeg også mene tam rotte, selvom en del af det kommer an på, hvad I gerne vil med dyret. Vil I helst sidde og nusse, eller skal der være noget gang i det også?

    Mus, hamster og ørken rotte er mere aktive og mindre nogen man bare sidder og nusser en masse med. Ud fra min erfaring i hvert fald, hvor rotter er en god mellem ting, de er aktive og sjove, men kan også godt lide at ligge og hygge.
    De kræver bare noget aktivering og et godt stort bur for at de har et godt liv smiley
    (men alle dyr har jo godt af aktivering :p)

    Jeg er selv klart fortaler for marsvin smiley Men jeg ved, at de kan sove en del af tiden, hvis man ikke aktiverer dem, og de er tit mindre aktive end dem du har nævnt, så nogle børn finder dem kedelige efter noget tid. Og så bliver de ældre end de andre, du har nævnt.


  • #5   9. okt 2017 Kommer helt an på barnet..

    Mus, hamstere og ørkenrotter er ret hurtige, og passer bedere til større børn.

    Tamrotter og marsvin kan klare "lidt mere" og er oftes ikke så hurtige..

    Og så husk at det er den voksnes ansvar IKKE børnene..

    Selv har jeg en datter på 8 år, der er meget forsigtig med dyr, hun får ikke lov at holde min hamster selv, men må gerne sidde med ham UDEN at klemme..

    Hendes kanin er hun så småt begyndt at må løfte selv, jeg har set alt for mange børn løfte dyr forkert til at hun har måtte før..

    For dyrenes skyld, så lad ikke børnene håndtere dyret helt alene..


Kommentér på:
Bedst til børn

Annonce