{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
760 visninger | Oprettet:

Hvornår kan jeg se om de er satinrex? (kanin) {{forumTopicSubject}}

Jeg venter lige nu et kuld på min satin dværgvædder hun. Faren er også satin, og begge forældre er mulige bærere af rex. Derfor er der jo en mulighed for satinrex unger, og jeg vil lige høre, om hvornår man kan se på ungerne om de har satinrex pels, og om jeg allerede kan se det fra de begynder at få pels?

Jeg har faktisk aldrig set en satinrex i virkeligheden, kun satin og rex. Men jeg tænker at da alle ungerne bliver satin, så har satinrex'en vel en mere krøllet pels?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår kan jeg se om de er satinrex? (kanin)
  • #2   9. mar 2017 Nu kan man jo ikke se, om en kanin bærer rex, det er ikke det jeg er i tvivl om. Men der er mulighed for satinrex unger, som både har rex og satin pels samtidig. Som voksne kan man jo tydeligt se forskel på en satin og en satinrex, det er jeg heller ikke i tvivl om. Det er mere hvor gamle ungerne cirka er, før man kan se om de har satinrex eller "bare" satin pels smiley

• #3   10. mar 2017 Rex unger har krøllede knurhår, og det kan du se fra start af smiley

Når de bliver større, er du ikke i tvivl om hvilke er rex og hvilke ikke er.

Kommentér på:
Hvornår kan jeg se om de er satinrex? (kanin)

Annonce