{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Bærer unger ned? {{forumTopicSubject}}

Hejsa! Min kanin bor i et dobbeltetage bur. Nedenunder er det er stor rum med trappe, ovenpå er der til højre et aflukket rum og til venstre et åbent rum.

Min kanin har unger intet "aflukkede rum" og de er 20 dage i dag😊 Der er 4 små.
Mit "problem" er at hun nogle gange bærer 1 eller 2 af kaninerne nedenunder og putter med dem, og andre gange har hun bare båret dem ned. Dette er sket 3 gange. Jeg har selvfølgelig båret kaninungerne op til de andre i hulen da jeg ikke vidste om de ville kunne dø af kulde.

Da jeg har taget dem op har de været ligeså varme og "tykke" som de andre der lå i reden.

Efter at hun bliver ved med at bære nogle ned indimellem Skal jeg lade dem være? Eller hvad?❤️

Håber i forstår

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bærer unger ned?
  • #1   13. feb 2016 Er du sikker på at hun bærer dem ned? Ungerne kan nemlig let trille ned af rampen...

• BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #2   13. feb 2016 Kaniner løfter ikke deres unger. De er højest sandsynligt blevet trukket med ned, når de har diet eller også er de faldet ned.
    Jeg ville flytte ungerne over i et 1-plans bur. Et dobbelt etage bur er ret risikabelt at have unger i.

• #3   13. feb 2016 2 etagers bure med ramper er uegnede til hunner med unger. Det letteste er nok at lægge en plade for "nedgangen". Husk rigeligt halm

• #4   13. feb 2016 Har set hende bærer dem ned i nakken smiley men det har jeg kun set. 1 gang. Vi har lukket af så de ikke kan komme nedenunder.

• #5   13. feb 2016 Neden under er der mest plads så det ville være bedst hvis de kunne være dernede. Jeg kan godt lukke af foroven, men da der er mere plads nede var det bedst. Men hvordan skal jeg kunne flytte deres rede? smiley

• #6   13. feb 2016 Vis de er 3 uger, behøver du ikke bekymre dig så meget om reden, men du kan da forsøge at flytte den med et fejeblad.
    Ærgerligt, at du ikke fik filmet, at kaninmor bar ungen, for det er vist noget helt nyt.

• #7   13. feb 2016 Ja de er 3 uger. Hvorfor skal man ikke bekymre sig om reden? Men kan ikke få den ind af indgangen nedenunder desværre smiley

Skal det tages til som om du ikke tror på det eller??:)

• #8   14. feb 2016 Det er ordnet❤️

• #9   14. feb 2016 jeg vil sige du burde flytte reden nedenunder, jeg havde et triple bur da Mary fik andet kuld unger, hun har en kasse, som hun valgte at lave rede i, så jeg flyttede den bare fra over etagen til under etagen smiley
    jeg vil ikke mene det er usandsynligt din kanin selv har flyttet på ungerne, da jeg har oplevet min har gjort det samme, tror det er en tryghed for dem sommetider at rykke lidt rundt, da de skjuler deres unger for rovdyr smiley

• #10   27. feb 2016 Tak for det, da de var små var det også det vi gjorde smiley De er nu 5 uger og er så søde ❤️

Kommentér på:
Bærer unger ned?

Annonce