{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kaninunger
  • #1   9. jan 2016 Jeg har kun haft Løvehove, Dværg Vædder og Løvevædder, og har aldrig haft problemer med at komme af med unger smiley

  • #2   9. jan 2016 jeg har S/H løver og chin hermelin.
    jeg har heller ikke problemer med og få solgt dem der skal videre.

    men der er så heller ikke så mange i DK der avler løvehoved i S/H japanertegnet.

    og mine hermeliner i chinchilla er jeg kun lige startet med.
    de er indkøbt til og forbedre på mine løver.
    men også en smule hermelin kuld i ny og næ.


  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #3   9. jan 2016 Der er ikke som sådan en race der er lettere end andre at få solgt.
    Det hele handler om hvordan man selv fremstår som sælger, ungernes temperament og ofte spiller farven også en rolle.
    Og så er det selvfølgelig vigtigt med en god og beskrivende tekst om ungerne, og nogle gode billeder, som fanger købernes interesse.


  • #4   9. jan 2016 Ok

  • #5   9. jan 2016 Må ærligt indrømme, jeg allerede nu er meget skeptisk. Over for den måde du påtænker dit opdræt - nogle gange skal man virkelig passe på hvordan man fremstår ud af til...

    Alle dine spørgsmål handler om populære racer, hvilke unger der er 'nemmest' at få solgt. Og allerede der lyser alle mine lamper, og allerede der har jeg sat folk lidt i boks. Desværre smiley Som en meget useriøs opdrætter der kun påtænker hvordan det bedst økonomisk kan betale sig.

    For man skal jo opdrætte det man selv syntes er flot osv. og ikke hvad andre syntes. Kan ikke lide, dem som opdrætter efter en bestemt mode fordi man ønsker flest kunder - og flere penge i kassen. Tror du skal sætte dig ned og finde ud af hvad du faktisk vil, hvad ønsker du at opnå! Hvad ønsker du at blive husket for/fremstå som.

    Hvilke kaniner kan du lide, det er jo dig der skal arbejde med dem. Og omgås dem hver eneste dag. Find hvad du brænder for og har lyst til at have i stalden.

    Og tror ikke som sådan på det med der er én race som er letter at sælge end andre. Da det kommer meget an på andre ting, hvad folk selv er til - hvordan dine unger er. Hvordan du er osv.

    Selv har vi brune hollænder, og har aldrig haft problemer med at sælge dem. Men nu er det meget sjældent at vi sælger nogle unger. Da vi udstiller, og syntes der er kælekaniner nok på marked. Så vores kundekræse er helst kun andre DK medlemmer.

    Alt held og lykke smiley


  • #6   9. jan 2016 ok jeg er jo bare lidt nysgerrig da jeg kun har haft unger med en løvehoved som så blev aggressiv efter det

  • #7   9. jan 2016 Jeg har hermeliner, og salg af disse har endnu ikke vist sig at være problematisk.

  • #8   11. jan 2016 Der fødes ca. 3 gange så mange unger som der er afsætning til. Kvaliteter som god sundhedstilstand, godt temperament og racetypiskhed har ringe vilkår. Derimod kan smarte annoncer virke rigtig godt, og at kaninen går under dårlige forhold og "trænger til at blive "reddet "" - er det, der giver den sikreste afsætning.


Kommentér på:
Kaninunger

Annonce