{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uanmeldte hamsterunger
  • #1   22. jul 2015 Tillykke?! Ved desværre intet om den slags. Det var da lidt af et bonuskøb hvad?! smiley

  • BlueBunnies
    BlueBunnies Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 22 Følgere: 198 Gnavere: 13 Emner: 14 Svar: 564
    #3   22. jul 2015 Skriv til Simse herinde. Hun ved en del om det smiley

  • #3   22. jul 2015 hvis hamstrende går sammen skal de skilles ad.

    tjeck reden hver dag for døde unger, ganske hurtigt, og giv mor hamster en masse lækkert redde materiale hun kan gå amok i.

    reden kan du skifte når ungerne er ca. en uge gamle.

    Så tager du ungerne, piller dem ud, fjerner reden, ligger en god håndfuld ny rede ind, laver en lille hulrum og lægger ungerne tilbage...



  • #4   23. jul 2015 Hvis du ikke har skilt forældrene ad, så skynd dig at gøre det! Hannen kan parre hunnen et par timer efter fødslen og hovsa, så er hun drægtig igen... Skulle det være sket, at hun er drægtig igen, skal du straks efter den næste fødsel fjerne de store unger og de skal så klare sig uden mor den sidste tid (det kan de også godt).


    Jeg har, sammen med Heidi, lavet denne guide til kuld med vinterhvide/Campbells, som du måske kan bruge: http://www.hamsterviden.dk/avl-med-vinterhvidecampbells-dvaeligrghamstere.html


  • #6   23. jul 2015 N9anna: ja, jeg blev også så overrasket smiley

    De to hamster jeg har købt har aldrig gået sammen, så det er jo hurtigt løst, og de er desuden begge 2 hunner:)

    Christina l: Jeg vil lige læst den guide i har lavet det kan være jeg finder ud af noget jeg ikke har læst om:)


  • #7   24. jul 2015 Når nu du lige har anskaffet dig dem, så lad være med, at gøre rent ved hende, til ungerne er helt ude af reden. Du kan risikere at hunnen stresser over det, og æder ungerne. Af samme grund skal du også røre mindst muligt ved reden. Hvornår de skal tages fra hunnen, afhænger af, om det er dværg- eller guldhamster. Husk at tilbyde hunnen protein, f.eks foder eller godbidder til hunde eller katte, ca. 1 gang ugentligt.

Kommentér på:
Uanmeldte hamsterunger

Annonce