{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
513 visninger | Oprettet:

(U)lykkelige omstændigheder/opfølgning {{forumTopicSubject}}

Jeg ved ikke om nogen kan huske, at jeg for nogle uger siden skrev om min lille Luna, som jeg købte 26/6, godt 9 uger gammel.
Hun havde sammen med en del andre hunner gået sammen med hendes bror, der fejlagtigt var bedømt til også at være en hun.

Hun var trods hendes 9 uger meget lille, vejede kun godt 300 gr., og jeg var bekymret for om hun evt. skulle være drægtig.

Jeg er efterhånden ret sikker på at det er hun desværre, da hun unægtelig lægger sig godt ud bagtil.

Hvad skal jeg gøre / kan jeg gøre - er der nogle hensyn jeg skal tage? Hun er jo stadig både meget lille og meget ung til at få unger. Håber hun kan klare det.....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  (U)lykkelige omstændigheder/opfølgning
  • #1   29. jul 2010 Du kan nok ikke gøre så meget for hende, andet end at sørge for at holde rigtig godt øje med hende og være obs på, om hun måske skal babu babu til dyrlægen.
    Sørg for, at hun får det foder hun behøver. Jeg ville nok give hende en smule rød peber hver dag for at være sikker på, at hun er dækket ind mht til vitaminer, og så køb nogle af de kalktabletter med appelsinsmag de har i Lidl, hvor du så opløser en halv af dem i en lille slat vand hver tredje dag og giver hende lidt af det.

• #2   31. jul 2010
    Skulle der måske være én af jer "garvede" der ud fra et billede kan komme med et bud på om Luna kan være med unger?

Hun blev som nævnt skilt fra hendes bror 26/6 hvor jeg købte hende.
    I dag vejer hun 454 gr.

http://www.gnavergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5441

Kommentér på:
(U)lykkelige omstændigheder/opfølgning

Annonce