{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken farve har den brune kanin?
  • #1   10. jun 2014 Og så et trivselsspørgsmål.
    Kaninmor til disse søskende er blevet vrissen overfor dem. I dag så jeg hende jage efter den ene i løbegården. Og hun brummede af den anden da den ville tage fra madskålen. Jeg skilte dem et par timer og bagefter gik det såvidt jeg kunne se fint igen, da jeg satte dem sammen (i en kæmpe løbegård).
    Men nu når jeg kigger i buret (som består af to bure sat sammen med en tunnel igennem) kan jeg se, at hun igen har været efter den ene (den sorte som er en dreng). Der ligger endda en tot hår fra ham i buret. Han har absolut ingen sår eller bidemærker!
    Hvad handler det om? Er det opdragelse? Skal jeg tage dem fra nu allerede, de er fyldt 6 uger!

• #2   10. jun 2014 Madagascar ja.

Hmm, lige med adfærden, skal jeg ikke kunne sige. Har ikke oplevet det selv.

• #3   10. jun 2014 TAK! Madagascar, det troede jeg også.

Adfærd: Nej det har jeg godtnok heller ikke! Har hende mistænkt for at være i brunst igen? Men ved det ikke!
    Hun er stadig meget sød når vi kommer til buret, men gider ikke snakke helt så meget som hun plejer!

• #5   10. jun 2014 6 uger, det står også i teksten

• #7   10. jun 2014 Jeg har skilt dem ad nu!
    Men så mangler jeg et bur til moren i nat. Lige nu må hun være i løbegården!

• #10   10. jun 2014 Jeg må finde på noget, alternativt kan hun stå i et indebur i skuret i nat.

Hvad så med mælk. Skal jeg slet ikke prøve at sætte mor ind til dem igen? Er det helt slut nu!

• #11   10. jun 2014 Nej du skal ikke sætte hende ind til dem igen.
    Unger på 6 uger kan sagtens klare sig selv. Masser af hø og lidt kraftfoder og grønt som de er vant til.
    Men godt du reagerede ved at fjerne hunnen.
    Men selvom de nu går uden mor, er det stadig vigtig at de ikke udsættes for stress ved flytning eller salg før de er 8-9 uger.

• #12   10. jun 2014 Ja selvfølgelig skal de blive her indtil de er gamle nok. De har jo også tryghed i hinanden!
    Men skal jeg sætte dem i løbegård sammen med mit andet kuld unger, så de lærer kaninadfærd af dem? (de er 7 uger)

• #14   13. jun 2014 Jeg synes også du skal lade dem gå sammen, uden indblanding af andre til de er 9-10 uger, eller så længe de trives med det.
    Det vil stresse dem unødigt at skulle sammenføres med andre.

• #15   13. jun 2014 Den lille brune pige (2 avlere er enige med mig i at hun er en pige) er begyndt at hoppe op på sin bror og "parre" ham!?

Hvorfor gør hun dog det??? Er det fordi moren ikke er der mere?

• #17   15. jun 2014 Dominans eller udtryk for stress.

• #19   15. jun 2014 Lisa - De skader jo et eller andet sted hinanden ved at der bliver domineret.

TS - Jeg havde skilt dem ad.

• #21   15. jun 2014 Når de er 6 uger så kan de teknisk set godt klare sig selv.
    Så ja, jeg havde skilt den, selvom de er under 8 uger.

Men ja sådan er vi jo så forskellige smiley

• #22   15. jun 2014 Hun har ikke gjort det i weekenden. De går i løbegård der er 4 x 4 m nu, så nu har de masser af plads. Moren er som nævnt taget fra!

Jeg ville også skille dem, hvis hun gjorde det igen! De virker ikke stressede, de løber med langs hegnet når jeg går forbi dem og selv når min mand slår græs omkring løbegården løber de med af nysgerrighed! De er slet ikke bange for græsslåmaskinen som ellers larmer helt vildt! OG de bider ikke efter hinanden eller slås om maden eller noget!
    De ligger også og slikker hinanden og det ser ud til at de begge bliver slikket på hovedet af hinanden! Der ser ikke ud til at den ene kuer den anden! Jeg har ladet dem gå sammen fortsat og holder godt øje og har givet dem den store løbegård!

Kommentér på:
Hvilken farve har den brune kanin?

Annonce