{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Cream argente - ørkenrotter
  • #1   18. aug 2013 Lige sort og agouti mener jeg faktisk er mest dominante.

    Ligesom hvis hos os mennesker er brun øjede eller mørkehårede også de mest dominante. Så hvis en mand med brune øjne og mørk hår skal have børn med en kvinde ned blå øjne og blond hår, så er der størst chance for børne får brune øjne og mørkt hår

    Jeg synes dog det er vildt du fik så mange sorte unger, når det kommer fra farens bedsteforældre, og jeg i mine fire guld ikke fik nogle.


  • #2   18. aug 2013 Argente Cream – A_ Cc(h) D_ E_ G_ pp - er jo baseret på det recessevie pp og så et c(h) gen...

    hvis du nu parrede en Argente Cream med en argente golden (A_ pp), så ville du få argente golden og argente cream smiley

    Når man arbejder med recessive gener, så skal generne jo være til stede hos begge forældre, for at ungerne kan blive farven smiley så hvis du vil have argente cream fra din ørkenrotte der, skal den jo parres med en, som minimum bærer argentegenet p smiley for ja - hvis den der parres med ikke har genet for det - så får du "bare" agouti (og sort, når begge parter bærer det - det er nemlig også recessivt og kræver som argente genet, at det bæres af begge forældre! )

    Agouti bliver de når de ikke er "noget andet overhovedet" faktisk - det er deres vilde naturlige farve smiley og med recessive gener, der handler det om at begge forældre har genet, for at ungerne kan få farven - uanset om det er argente cream, sort eller anden recessiv farve vi snakker om smiley


  • #3   18. aug 2013 Tak for svar til jer begge. Grunden til jeg spørger er, at jeg har en fornemmelse af, at jeg ikke kan sætte Karen og Knud sammen igen, når de har været adskilt i ca 2 måneder. Sidst de fik lov til at snuse til hinanden, skar hun tænder. Ikke så lovende. Derfor overvejer jeg at få en ny partner til en af dem.

    Susse, som Pia skriver, så må Karen have sort I generne. Du har ret i, at det er mange, når 5 ud af 8 unger er sorte.

    Bettina


  • #6   18. aug 2013 Nørredutten, har lige prøvet udregningsmaskinen. Den skriver 100% agouti. Det passer ikke på det seneste kuld smiley

    B


    profilbillede
  • #7   18. aug 2013 Både Leela og Rocco har hver en forældre der er sort, og en der er agouti. Jeg ønskede sådan bare at få en sort unge. Men er også slad for dem jeg fik smiley

  • #8   18. aug 2013 De er jo allesammen søde uanset farve, men det er nu sjovt at have nogle forskellige smiley

    B


  • #9   18. aug 2013 Det er nemlig det smiley


Kommentér på:
Cream argente - ørkenrotter

Annonce