{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
427 visninger | Oprettet:

Hun "truer" han {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har en hunkanin jeg skal ha parret men på trods af hun er i brunst og siger lyde når hannen kommer hen til hende truer hun ham med at angribe hvis han kommer hen til hende, sådan har det været hver gang hun er i brunst og skal parres jeg ringede så til min kredsformand som siger hun er i overbrunst og derfor godt kan blive sur, men at jeg skal holde hende så hun ikke skader ham, men er der andre der har oplevet kaniner i overbrunst?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hun "truer" han
  • #1   4. jun 2013 Ville ikke mene det var noget der var værd at avle på smiley

• #2   4. jun 2013 Det skal lige siger det KUN er når hun er i brunst..
    Når hun ikke er i brunst er hun blid som et lam har aldrig bidt hverken mig eller andre kaniner smiley

• #3   4. jun 2013 Hvor sætter du dem sammen henne? i hendes bur eller i hans? eller andet sted?..
    Og er du sikker på at hun er i brunst? smiley

• #4   4. jun 2013 Ja det kan godt være, men brunsten er da en ret stor del af hendes liv.

• #5   4. jun 2013 Jeg sætter ALTID hende ind til ham som man skal smiley
    Jeg er 100 på hun er i brunst for hendes kønsdele har en lilla lidt blå Nuance og ikke lyserøde som de plejer.
    Jeg har også prøvet at sætte dem sammen på neutral grund men med samme resultat.

• #6   4. jun 2013 Ja men som sagt det er KUN når hun kommer i nærheden af en han mens Hun er i brunst hun gør det og nu var spørgsmålet jo ikke hvor vidt hun var værd at avle på men om andre har oplevet at deres kanin kommer i overbrunst..

Jeg kender min kanin og ved den har nogle fantastiske gener at fører videre smiley

• #7   4. jun 2013 Nåh endelig lykkedes det uden at skulle holde hende de blev begge sat ud i løbegården ude på græsplænen og der løb hun lidt rundt og smed sig så med rumpen i vejret hvorefter han sprang på og faldt af efter vellykket parring min teori er så at hunreagerede sådan fordi hun kunne lugte sit eget bur som stod 2,5 Meter fra hannens nede i vores kælder i hvert fald er der intet nu.. smiley

• #8   4. jun 2013 jeg ville godt nok aldrig holde en hun for at få unger på hende, hvem ved om det træk går i arv.... så vil den ikke parres, ja så er det ærgerligt... men ja kan da være det var bedst de mødtes på neutral grund:)

• #9   4. jun 2013 det lykkedes i hvert fald uden hun truede ham denne gang.. tror bare hun kunne lugte hendes eget bur og så blev mobset fordi hun ville bestemme..

nej personligt vil jeg heller ikke holde hende bare for hun kan blive parret..

Kommentér på:
Hun "truer" han

Annonce