{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Hvid land {{forumTopicSubject}}

Jeg har taget den beslutning at jeg vil stoppe med at avle dv da jeg ikke kan komme af med dem uanset hvor gode de så end er.

Nå men jeg søger nogle avler af hvid land omkring Hobro/Viborg
Helst ikke for langt uden for ruten mellem Hobro og Viborg da jeg skal med bus til avler og busserne er ikke noget der passer for godt sammen så det kan ta timer at komme til stedet.

Så kender du en go avler som også har en hjemmeside så smid et link ind. Tak smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvid land
  • #2   28. okt 2012 DKAF har en liste over hvid land avlere. - der er endda i Viborg smiley

• #3   28. okt 2012 Desuden er du ikke den eneste med det problem, at det er svært at afsætte unger.
    Jeg syntes dog at det er værd at sætte tingene op af hinanden: Er der plads til min avl af kælekaniner, eller er der for mange ude på market?

Mange forældre ser på kaninen "den er sød" "den skal min datter have" - om det så er en alm dv med skæve øre, eller satin/rex pels, de har ikke forstand på det, (mange)
    Jeg avler Hollændere udelukket til udstilling, - dem der ikke er udstillings egnet bliver solgt, og hvis ikke, så slagtet.

• #4   28. okt 2012 Jeg forstår ikke helt hvad du mener med indlægget? Du vil stoppe med at avle dv men så vil du have hvid land istedet eller skal du også af med nogle hvid land?

• #5   28. okt 2012 Rexi jeg skal AF med mine DV og KØBE hvid land af en avler. Ikke sælge mine DV til en avler.

Maj: Jeg beholder nogle af dem jeg selv har avlet og dem som jeg ikke kommer af med inden jeg går 100% over Hvid Land de kommer i fryseren.

• #6   28. okt 2012 Nu spørger jeg bare dumt, men er hvidland nemmere at komme af med?

• #7   29. okt 2012 Signe b: Du har ret Signe, du spørger lidt dumt smiley
    Nej de er ikke nemmere at komme af med, ihvertfald ikke som kælekaniner, nok snarere tværtimod, men hvis man avler Hvid Land, frem for DV, fylder dem, der bliver tilovers lidt mere i fryseren. smiley

• #8   29. okt 2012 Som Henrik M skriver så er de gode at proppe i fryseren og det er det jeg vil avle dem til. smiley
    Hvis der kommer nogle omkring og vil købe en kanin til kæl må de self det, men først og fremmest til at spise. smiley

Kommentér på:
Hvid land

Annonce