770 visninger
|
Oprettet:
Hvid land {{forumTopicSubject}}
Jeg har taget den beslutning at jeg vil stoppe med at avle dv da jeg ikke kan komme af med dem uanset hvor gode de så end er.
Nå men jeg søger nogle avler af hvid land omkring Hobro/Viborg
Helst ikke for langt uden for ruten mellem Hobro og Viborg da jeg skal med bus til avler og busserne er ikke noget der passer for godt sammen så det kan ta timer at komme til stedet.
Så kender du en go avler som også har en hjemmeside så smid et link ind. Tak
apr 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 212
apr 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 212
Jeg syntes dog at det er værd at sætte tingene op af hinanden: Er der plads til min avl af kælekaniner, eller er der for mange ude på market?
Mange forældre ser på kaninen "den er sød" "den skal min datter have" - om det så er en alm dv med skæve øre, eller satin/rex pels, de har ikke forstand på det, (mange)
Jeg avler Hollændere udelukket til udstilling, - dem der ikke er udstillings egnet bliver solgt, og hvis ikke, så slagtet.
apr 2010
Følger: 27 Følgere: 29 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 476
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Gnavere: 5 Emner: 46 Svar: 219
Maj: Jeg beholder nogle af dem jeg selv har avlet og dem som jeg ikke kommer af med inden jeg går 100% over Hvid Land de kommer i fryseren.
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 27 Svar: 175
sep 2011
Følger: 53 Følgere: 53 Emner: 10 Svar: 281
Nej de er ikke nemmere at komme af med, ihvertfald ikke som kælekaniner, nok snarere tværtimod, men hvis man avler Hvid Land, frem for DV, fylder dem, der bliver tilovers lidt mere i fryseren.
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Gnavere: 5 Emner: 46 Svar: 219
Hvis der kommer nogle omkring og vil købe en kanin til kæl må de self det, men først og fremmest til at spise.
Hvid land