{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Unger - hvor tit? {{forumTopicSubject}}

Hej.
Har fundet et sted, hvor jeg kan få pigmus, og det vil jeg SUPER gerne! smiley Men ham som jeg skal købe dem af, vil kun sælge dem i par - altså en hun og en han - hvor tit ville de så få unger? Og hvor mange unger får sådan en mus?
Vil gerne lige have så meget info om det, som jeg over hovedet kan få, men de to spørgsmål er lige det vigtigste jeg har at spørge om smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Unger - hvor tit?
  • #1   20. maj 2010 Jeg ved ikke hvor tit de yngler, men de får 4-8 af gangen smiley

• #2   20. maj 2010 Okay smiley
    Vil det være svært at komme af med sådan nogle, hvis man nu sælger dem meget billigt!? Har set de korster ca 100 stykket, hvis det er til en rimelig pris, og man så selv solgte dem for 50,-? For jeg vil være ligeglad med pris, vil kun avle for musenes bedste, og give dem til et godt hjem!! (:

• #3   20. maj 2010 Naeh, ved ikke om det ville være svært.. Der er ikke så mange der har mus nu om dage - af hvad jeg har lagt mærke til, ihvertfald. Men der er vel muse farme/opdrættere som har brug for mus rundt omkring, så vil da mene du kan få dem solgt til en rimelig pris smiley
    Og så fandt jeg lige ud af, at en almindelig mus yngler ca. 5 gange årligt smiley

• #4   21. maj 2010 Okay, men gør den også kun det, hvis den går sammen med en han 24/7?

• #5   21. maj 2010 Hehe, okay smiley Tak begge to smiley

• #6   21. maj 2010 Synes du skal undersøge om det virkelig kan være rigtigt at de skal gå sammen, eller om det blot er fordi han har svært ved at sælge hanner og så prøver at sælge dem på dén måde.

• #7   21. maj 2010 Han siger, at han mener, at de har bedst af at gå to sammen. Så han vil ikke sælge dem hver for sig!? Har også spurgt, om man så ikke kan få to hunner, eller to hanner, men det kan man vist ikke. Men tænkte lidt, at hvis man har et stor nok bur, og kunne lave et lille gitter imellem, så kan di jo stadig både lugte se og rører hinanden, de kan bare ikke parre sig, så kunne det ikke være en mulighed?

• #8   21. maj 2010 Har ikke forstand på dem, - men synes bare det lyder ret underligt at skulle ha' en hun og han sammen? Så kan man da hurtigt få en god slat af dem? :S

• #9   21. maj 2010 Ja, dte tænker jeg også! :S Men tror du ikke det der med et lille net/gitter kunne være en løsning?

• #10   21. maj 2010 Åh den er svær, - for ved nogle dyr, der er net ingen hindring for en parring *GG*

Tror jeg ville undersøge det nærmere, og snakke med nogle flere avlere - der er jo ingen som siger du SKAL købe af ham! smiley

Er jo også surt for dig selv at ende op med fx 20 unger fordi du ikke kan komme af med dem!
    - Foruden det at livskvaliteten nok vil blive en del forringet for den stakkels hun, hvis hun så er drægtig igen og igen!

• #11   22. maj 2010 Ja, det er jo det. For ved, at for almindelige mus skal der minimum gå to måneder, før de bliver parret igen, og det vil jeg i hvert fald overholde, da mine mus ikke skal lide overlast! (:

Kommentér på:
Unger - hvor tit?

Annonce